DM BPS - CCC dowartościowany

Analitycy Domu Maklerskiego Banku BPS S.A poinformowali, ze rekomendacja KUPUJ dla akcji spółki CCC (CCC) z 15.01.2013 roku została zrealizowana. ostatni wzrost akcji spółki do 116,1 PLN nie wyczerpał potencjału, dlatego biorąc pod uwagę perspektywy i oczekiwane wyniki finansowe obuwniczej spółki, podwyższamy wycenę akcji do 128,2 PLN, jednocześnie utrzymujemy zalecenie inwestycyjne KUPUJ.

Analitycy Domu Maklerskiego Banku BPS S.A poinformowali, ze rekomendacja KUPUJ dla akcji spółki CCC (CCC) z 15.01.2013 roku została  zrealizowana. ostatni wzrost akcji spółki do 116,1 PLN nie wyczerpał potencjału, dlatego biorąc pod uwagę perspektywy i oczekiwane wyniki finansowe obuwniczej spółki, podwyższamy wycenę akcji do 128,2 PLN, jednocześnie utrzymujemy zalecenie inwestycyjne KUPUJ.

Spodziewany dynamiczny wzrost powierzchni. Wzrost powierzchni względem poprzednich szacunków spowodował, iż zrewidowaliśmy nasze szacunki względem poprzedniej rekomendacji. W latach 2013-2015 oczekujemy, iż łączna powierzchnia sprzedaży wzrośnie o 192,2 tys mkw do 393,5 tys. mkw tj. o 96% vs 2012 rok.

.W nowych szacunkach uwzględniliśmy testowe rozpoczęcie działalności operacyjnej na nowych rynkach tj. w Austrii, Słowenii, Chorwacji, Turcji i Niemczech. Na koniec 2013 roku zakładamy, iż na tych rynkach powierzchnia handlowa wyniesie 11,2 tys mkw. W 2014 zakładamy dodanie kolejnych 31,5 tys. mkw powierzchni. W kolejnych latach prognozy konserwatywnie zakładamy utrzymanie wielkości na niezmienionym poziomie 42,7 tys. mkw. Szacujemy, iż przychody na tych rynkach w latach 2014 i 2015 roku stanowiły będą odpowiednio 12% i 15% przychodów GK CCC.

Reklama

.Rozwój marki LASOCKI. Oczekujemy, iż rozszerzenie oferty asortymentowej o obuwie skórzane przyczyni się do wzrostu rentowności. W naszych szacunkach zakładamy, iż sprzedaż pod marką LASOCKI, będzie rosnąć i w końcowych latach prognozy stanowić będzie ok. 45% przychodów grupy vs. 30% na koniec 2013 roku. Sprzedaż marki LASOCKI będzie miała również pozytywny wpływ na poziom zysku netto ze względu na amortyzację znaku towarowego, która pozwoli obniżyć efektywną stopę podatkową do 16,7-17,0% w okresie prognozy.

Poprawa wyników w kolejnych kwartałach oraz latach. Nasze szacunki na 3Q'13 mówią o wypracowaniu 414,9 mln PLN przychodów ze sprzedaży, co przy średniej marży na poziomie 46,9% umożliwi osiągnięcie na poziomie operacyjnym oraz netto zysku w wysokości odpowiednio: 29,6 mln PLN (+33,7% r/r) i 24,6 mln PLN (+41,6% r/r).

Dodatkowo biorąc pod uwagę prognozowane na 4Q'13 wyniki oraz słaby 1Q'13 oczekujemy, iż w całym 2013 roku przychody zwiększą się o 23,4% r/r do 1.625,4 mln PLN, co przy marży handlowej na poziomie 51,4% i pozwoli na wpracowanie 186,8 mln PLN zysku EBIT (+32,2% r/r) oraz 145,6 mln PLN zysku netto (+39,5% r/r).

W 2014 roku zagraniczna ekspansję w oparciu o markę CCC wraz z wyższymi cenami sprzedaży na "nowych" rynkach sprawi, iż w ujęciu wartościowym przychody wzrosną o blisko 44% do 2.337,1 mln PLN, które przy uwzględnieniu większej sprzedaży obuwia skórzanego umożliwi wzrost marży handlowej do 52,3% oraz pozwoli wypracować 290,0 mln PLN zysku EBIT (+55,2% r/r) i 228,6 mln PLN zysku netto (+57,0% r/r).

Różnica z konsensusem na lata 2014-15. Nasze szacunki dotyczące poziomu zysku EBIT oraz netto w 2014 i 2015 roku są o 7,4% i 10,1% wyższe od konsensusu na 2014 rok oraz o 15,7% i 20,7% wyższe od konsensusu na 2015 rok. Dlatego sądzimy, iż rozwój na "nowych" rynkach i wyniki tam osiągane mogły nie zostać ujęte przez innych brokerów.

Kurs akcji spółki osiągnął/przekroczył docelowy poziom z wyceny na poziomie 83,9 PLN. Cena akcji przy obecnym kursie rynkowym 84,2 PLN od dnia wydania rekomendacji wzrosła o 16,9%, przy jednoczesnych zmianach indeksów WIG oraz mWIG40 w tym okresie o odpowiednio -2,0% i +6,9%.

ŹRÓDŁO RAPORT ANALITYCZNY DM BPS opr.MZB

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: ccc
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »