DRAGO entertainment z sukcesem zakończyła pierwszy etap kampanii crowdfundingowej

DRAGO entertainment, producent i deweloper gier PC, w pierwszym etapie kampanii crowdfundingowej pozyskała 0,87 mln zł osiągając tym samym wyznaczony cel minimum niezbędny do dojścia emisji do skutku. Środki te zostaną wykorzystane przez studio do realizacji strategii, której najważniejszymi punktami są produkcja pięciu symulatorów rocznie i średniobudżetowej gry FPS/Survival. Dzięki osiągnięciu celu minimum, kampania kontynuowana będzie do 5 grudnia 2019 roku za pośrednictwem platformy Smartfunds. Udziałowcem DRAGO entertainment jest notowany na NewConnect producent gier Movie Games.

DRAGO entertainment, producent i deweloper gier PC, w pierwszym etapie kampanii crowdfundingowej pozyskała 0,87 mln zł osiągając tym samym wyznaczony cel minimum niezbędny do dojścia emisji do skutku. Środki te zostaną wykorzystane przez studio do realizacji strategii, której najważniejszymi punktami są produkcja pięciu symulatorów rocznie i średniobudżetowej gry FPS/Survival. Dzięki osiągnięciu celu minimum, kampania kontynuowana będzie do 5 grudnia 2019 roku za pośrednictwem  platformy Smartfunds. Udziałowcem DRAGO entertainment jest notowany na NewConnect producent gier Movie Games.

- Z dużą satysfakcją ogłaszamy osiągniecie celu minimum trwającej kampanii crowdfundingowej zwieńczonej sukcesem na wielu płaszczyznach. Przede wszystkim uzyskaliśmy potwierdzenie, że inwestorzy wierzą w DRAGO entertainment i widzą perspektywy rozwoju naszego studia. Pozyskane finansowanie przyspieszy implementację naszej długoterminowej strategii, polegającej na produkcji pięciu symulatorów rocznie i średniobudżetowej gry FPS/Survival FrostFall oraz zmiany formy prawnej spółki na spółkę akcyjną połączonej z debiutem na rynku NewConnect. Wierzymy, że dzięki realizacji tego planu spółka znacząco przyspieszy swój rozwój i w szybkim tempie zbuduje silną pozycję na konkurencyjnym rynku gier. Kontynuujemy kampanię crowdfundingową i docelowo zależy nam na pozyskaniu finansowania na poziomie do 1,56 mln zł. Pozwoli nam to rozszerzyć przyszłoroczne plany, m.in. o rozbudowę zespołu deweloperskiego, zwiększenie liczby portów gier na inne platformy, czy ważny dla promocji studia i jego produkcji udział w zagranicznych targach i konferencjach - komentuje Joanna Tynor, prezes zarządu DRAGO entertainment.

Reklama

W ostatnich miesiącach studio ogłosiło pięć z sześciu planowanych na ten rok pre-produkcji, których wydanie zostanie współfinansowane z pozyskanych w kampanii środków. Wśród nich jest jeden średnio-budżetowy tytuł utrzymany w konwencji FPS/Survival - FrostFall oraz cztery mniejsze symulatory: Gas Station Simulator, Food Truck Simulator, Airport Contraband Simulator i Detective Simulator. Na początku grudnia spółka ogłosi kolejny, ostatni symulator, którego premiera przewidziana jest również na 2020 rok. O kolejności tworzenia i publikacji poszczególnych symulatorów zadecyduje zainteresowanie graczy na platformie Steam.

- Opinie graczy są dla nas drogowskazem w uzyskaniu informacji, który tytuł cieszy się największym zainteresowaniem zebranego wokół naszych produkcji community. Jesteśmy pozytywnie zaskoczeni, że pierwszy tytuł: Gas Station Simulator udało się nam wprowadzić na top wishlistę na platformie Steam w ciągu miesiąca od umieszczenia zapowiedzi gry na platformie. Biorąc pod uwagę zmiany, jakie ostatnio zaszły na platformie Steam, uważamy ten wynik za bardzo dobry. Docelowo planujemy wydać wszystkie gry, ale kolejność wskażą nam gracze. Dołożymy wszelkich starań, aby wszystkie tytuły były maksymalnie dopracowane oraz spełniały wymagania pod kątem mechaniki i gameplay'u. Dzięki różnorodności każdej z gier będziemy mogli także zaobserwować, które rozwiązania najbardziej przypadają graczom do gustu. W tym roku zamierzamy pokazać graczom jeszcze jedną zapowiedź symulatora, a już myślimy o kolejnych - mówi Lucjan Mikociak, szef i jeden z założycieli DRAGO entertainment.

Kampania crowdfundingowa odbywa się za pośrednictwem platformy Smartfunds.

- Platformę Smartfunds stworzyliśmy na wzór rozwiązań i dobrych praktyk z rynku zachodniego, szczególnie z rynku brytyjskiego. Prowadzony przez nas proces jest prosty i przejrzysty. Liczymy, że zarówno inwestorzy, jak i spółki pojawiające się na platformie docenią jej zalety i spowoduje to, że będziemy mogli łączyć ich ze sobą. Kampania DRAGO entertainment była pierwszą zbiórką przeprowadzoną na naszej platformie. Tym bardziej cieszy nas osiągnięty wynik. Zainteresowanie inwestorów było bardzo duże, dlatego po osiągnięciu celu minimum, kontynuujemy kampanię do 5 grudnia 2019 r. - mówi Janusz Maruszewski wiceprezes zarządu Smartfunds.

Interia. opr. MD

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »