Dziś globalna premiera najnowszej gry BoomBit - Idle Coffee Corp

Do App Store i Google Play na całym świecie trafiła dziś gra Idle Coffee Corp Grupy BoomBit, międzynarodowego dewelopera i wydawcy gier na platformy mobilne. To stworzona w modelu GaaS gra typu idle, polegająca na rozwijaniu własnych kawiarni, w celu stworzenia prawdziwego kawowego imperium.

Do App Store i Google Play na całym świecie trafiła dziś gra Idle Coffee Corp Grupy BoomBit, międzynarodowego dewelopera i wydawcy gier na platformy mobilne. To stworzona w modelu GaaS gra typu idle, polegająca na rozwijaniu własnych kawiarni, w celu stworzenia prawdziwego kawowego imperium.

Aby tego dokonać, gracze muszą stale rozwijać stanowiska do serwowania kawy, prowadzić badania nad ciekawszymi gatunkami, jak również zbierać karty kolekcjonerskie, które wpływają na takie elementy jak cena czy szybkość serwowania.

- Kawa to jedna z podstaw nowoczesnego i produktywnego społeczeństwa. Chcąc wyrazić naszą miłość do niewielkich kafejek, które na całym świecie serwują ten wspaniały napój, stworzyliśmy wciągająca grę mobilną - nie tylko dla miłośników kawy. Styl graficzny Idle Coffee Corp spodoba się graczom w każdym wieku, ponieważ nawiązuje do znanych i lubianych serii gier - mówi Hannibal Soares, Wiceprezes Zarządu BoomBit S.A.

Reklama

W Idle Coffee Corp prowadzić można kawiarnie w Nowym Jorku, Berlinie i Atlantis. Każda z kawiarni posiada swój własny styl graficzny oraz zestaw kart kolekcjonerskich. Jednym z ciekawszych i ważniejszych elementów gry jest zwiększanie prestiżu biznesu, które umożliwia zrestartowanie kawiarni i uzyskanie lepszego mnożnika przychodów czy fantastycznych baristów, pracujących przy stanowiskach. Zachowanie równowagi między rozwijaniem stanowisk, optymalizacją przychodów oraz prowadzeniem badań nad nowymi gatunkami kawy jest kluczowe do odblokowywania nowych elementów gry i rozwijania imperium kawiarnianego. Gra jest dostępna dla użytkowników systemu iOS i Android w formule free-to-play.

- Soft launch pokazał, że gra trafiła w gusta szerokiej grupy graczy - cechuje ją bardzo niski wskaźnik CPI, czyli niski koszt pozyskiwania nowych użytkowników. Jesteśmy także zadowoleni z retencji, która wskazuje, że gracze chętnie wracają do Idle Coffee Corp. Wierzymy, że gra osiągnie spory sukces i okaże się jednym z naszych najlepszych tytułów w tym roku - dodaje Marcin Olejarz, Prezes Zarządu BoomBit S.A.

Idle Coffee Corp jest jedną z wielu gier w modelu GaaS, które BoomBit planuje wydać do końca roku. W modelu tym gra ulega aktualizacjom o ciągłym charakterze, mającym na celu wydłużenie cyklu jej życia i maksymalizację potencjału monetyzacyjnego.

Zarząd BoomBit podtrzymuje plany związane z debiutem na głównym rynku GPW w I połowie maja br. Do obrotu wprowadzonych zostanie 7.300.000 akcji. W kwietniu spółka przeprowadziła Ofertę Publiczną, której wartość wyniosła 35,2 mln zł (w tym emisja nowych akcji 24,7 mln zł).

Opr. KM

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »