Grupa Eurotel za 260 tys. zł zł kupuje prawa do sieci Solex - agencyjnej sieci Telewizji "n" z 28 lokalizacjami

Grupa Eurotel zwiększa dywersyfikację źródeł przychodów dzięki nowej akwizycji, dokonanej w ramach sieci sprzedaży Telewizji "n". Po transakcji z firmą Solex sp. z o.o. Eurotel SA będzie zarządzać w sumie 68 punktami sprzedaży Telewizji "n". Stawia to spółkę w grupie największych partnerów ITI Neovision, operatora sieci "n".

Grupa Eurotel zwiększa dywersyfikację źródeł przychodów dzięki nowej akwizycji, dokonanej w ramach sieci sprzedaży Telewizji "n". Po transakcji z firmą Solex sp. z o.o. Eurotel SA będzie zarządzać w sumie 68 punktami sprzedaży Telewizji "n". Stawia to spółkę w grupie największych partnerów ITI Neovision, operatora sieci "n".

Umowa, zawarta w dniu 13 kwietnia br. pomiędzy Eurotel SA a Solex Sp. z o.o. zakłada przeniesienie na rzecz Eurotel SA praw i obowiązków związanych z prowadzeniem sieci agencyjnej Telewizji "n" ("Sieć Solex").

Umowa została zawarta pod warunkiem kontynuacji działalności Sieci SOLEX przez okres co najmniej 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, oraz nie mniej niż 6 miesięcy od dnia skutecznego połączenia ITI Neovision (właściciela Telewizji "n") z innym podmiotem, o ile dojdzie do tego połączenia w czasie roku od dnia zawarcia umowy.

Reklama

Cena za przeniesienie praw do Sieci Solex wynosi 258.300 zł brutto.

W związku z zawarciem opisanej umowy spółka Solex zobowiązała się nie prowadzić bezpośrednio lub pośrednio żadnej działalności konkurencyjnej wobec Eurotel SA, polegającej na sprzedaży towarów i usług w ramach sieci Telewizji "n" należącej do ITI Neovision.

Eurotel finansuje tę transakcję z własnych środków obrotowych. Po uwzględnieniu punktów sprzedaży objętych umową z Solex sp. z o.o., Eurotel będzie operatorem w sumie 68 punktów sprzedaży Telewizji "n".

- Zwiększenie zaangażowania w sieć sprzedaży Telewizji "n" to znaczące wydarzenie dla Grupy Eurotel, zmierzające do dalszej dywersyfikacji źródeł przychodów Grupy. Strategię dywersyfikacji realizujemy konsekwentnie już od dłuższego czasu, jednak w ostatnim czasie nabrała ona tempa - mówi Tomasz Basiński, wiceprezes Eurotel SA. - Obecna transakcja umożliwia naszej spółce wejście do grupy największych partnerów tego operatora (ITI Neovision). Umożliwi to podniesienie efektywności działania całej sieci Eurotel w ramach sieci "n", oraz zwiększa jej stabilność, zwłaszcza w kontekście przyszłej fuzji miedzy Cyfrą Plus i ITI Neovision. Dodatkową korzyścią z punktu widzenia Grupy Eurotel jest posiadanie działającej równolegle dużej sieci punktów sprzedaży, w której można oferować nowe produkty czy usługi, takie jak Heyah, czy telefony bezabonamentowe i akcesoria.

Eurotel SA jest największym dilerem operatora T-Mobile. Spółka obsługuje sieć prawie 200 punktów sprzedaży tej marki. Po przejęciu praw do prowadzenia działalności w 24 lokalizacjach sieci PLAY w lutym b.r. jest także czołowym dilerem tej sieci (obsługując w sumie ponad 110 punktów). Kilka tygodni wcześniej - na przełomie listopada i grudnia Eurotel SA nabył 33 proc. udziałów w spółce MEDIA System, działającej w segmencie telesprzedaży ("call-center").

Grupa telekomunikacyjna Eurotel SA jest od sześciu lat notowana na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych. Posiada znaczącą pozycję na rynku telekomunikacyjnym obsługując łącznie około 300 salonów sprzedaży w tym T-Mobile (ok. 200 punktów) i PLAY (ponad 110 punktów). Sieć sprzedaży tworzona jest w oparciu o własne placówki jak i partnerów handlowych na podstawie podpisywanych z nimi umów dealerskich. Eurotel SA buduje również sieć punktów franczyzowych w oparciu o współpracę bezpośrednio z operatorami. Jest również jednym z dystrybutorów produktów pre-paid takich jak "Tak-Tak T-Mobile" oraz "Heyah". Kilka lat temu znalazła się w gronie firm wprowadzających markę "Heyah" na rynek, współuczestnicząc w jej spektakularnym sukcesie. Eurotel był jedną z pierwszych firm wprowadzających technologię GSM w Polsce, rozpoczynając 16 września 1996 roku nowy etap w telekomunikacji. Spółka posiada ponadto sieć ok. 400 terminali (w punktach sprzedaży prasy i sklepach) umożliwiających uzupełnianie stanu kont telefonów komórkowych, realizację płatności za rachunki oraz operacje kartami płatniczymi. Do obsługi rynku biznesowego posiada łącznie ponad 150 Autoryzowanych Doradców Biznesowych, potrafiących znaleźć rozwiązanie w oparciu o technologię mobilną praktycznie dla każdego klienta. Spółka jest również autoryzowanym przedstawicielem ITI Neovision, operatora telewizji "n", dystrybuując usługi tej platformy w sieci punktów sprzedaży niezależnej od innych operatorów telekomunikacyjnych.

Opr. KM

Biznes INTERIA.PL na Facebooku. Dołącz do nas i bądź na bieżąco z informacjami gospodarczymi

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »