Hoop Polska i Tata Global Beverages Polska informują o nawiązaniu współpracy

Hoop Polska sp. z o.o., jeden z największych producentów napojów bezalkoholowych w Polsce, będący częścią grupy KOFOLA SA (GPW: KFL), oraz polski oddział drugiego największego na świecie koncernu sprzedającego herbaty: Tata Global Beverages Polska Sp. z o.o, informują o nawiązaniu współpracy zakresie dystrybucji w handlu tradycyjnym.

Hoop Polska sp. z o.o.,  jeden z największych producentów napojów bezalkoholowych w Polsce, będący częścią grupy KOFOLA SA (GPW: KFL), oraz polski oddział drugiego największego na świecie koncernu sprzedającego herbaty: Tata Global Beverages Polska  Sp. z o.o, informują o nawiązaniu współpracy zakresie dystrybucji w handlu tradycyjnym.

Od 21 października 2013 roku siły sprzedaży Handlu Tradycyjnego Hoop Polska będą się zajmowały aktywną sprzedażą herbat Tetley i Vitax, marek z portfolio Tata Global Beverages (TGB), w tych punktach handlu detalicznego, do których docierają obecnie, a do których nie dociera TGB. Siły sprzedaży TGB będą funkcjonowały tak jak dotychczas, bez żadnych zmian w strukturze.

Zarówno Hoop Polska, jak i TGB, to przedsiębiorstwa świadomie i proaktywnie poszukujące rozwiązań, pozwalających na jak najbardziej efektywne funkcjonowanie w szybko zmieniającym się i konkurencyjnym otoczeniu rynkowym - jednym z efektów tego typu działań jest decyzja o nawiązaniu przez obie firmy partnerskiej współpracy w zakresie dystrybucji herbat.

Reklama

- Strategiczna współpraca z TGB, polskim oddziałem grupy obecnej na wielu rynkach światowych, w zakresie dystrybucji w kanale tradycyjnym, to dla nas innowacyjne podejście do zmieniającego się dynamicznie polskiego rynku - mówi Martin Mateáš, prezes zarządu Hoop Polska.

Projekt wspólnej dystrybucji Hoop Polska i TGB w handlu tradycyjnym jest przykładem wykorzystania oczywistych możliwości synergii na poziomie portfolio produktowego i istniejących w obu firmach struktur sprzedaży, w sposób jak najbardziej korzystny dla obu organizacji. Decyzja o współpracy została podjęta z uwzględnieniem odwrotnej sezonowości kategorii produktowych oferowanych przez firmę Hoop i firmę TGB (sezon na herbaty to okres jesienno-zimowy, podczas gdy sezon napojowy to okres wiosenno-letni) oraz wysokiego poziomu dodatkowej bazy sklepów po stronie Hoop Polska, co znacząco może zwiększyć dostępność produktów TGB.

- Wykorzystanie dodatkowego potencjału sił sprzedaży Hoop Polska Sp. z o.o. to dla marek Tetley i Vitax duża szansa na znaczące zwiększenie dystrybucji, a co za tym idzie, zwiększenie wartości sprzedaży. Cieszymy się bardzo z otwierającej się możliwości dotarcia do naszych konsumentów w handlu tradycyjnym, poprzez sklepy obsługiwane przez przedstawicieli firmy Hoop, a nie serwisowane przez nasze siły sprzedaży. Tetley i Vitax to marki, które cieszą się dużym zainteresowaniem konsumentów, zwiększona dostępność naszych produktów, w wyniku współpracy z Hoop Polska, na pewno pozytywnie przełoży się na satysfakcję konsumentów i wzmocnienie naszej pozycji na rynku - mówi Michał Kmiecik, członek zespołu zarządzającego TGB Polska, odpowiedzialny za rozwój sprzedaży i profitowość klientów.

Sprawdź notowania spółki Kofola na stronach INTERIA.PL

- - - - -

TATA GLOBAL BEVERAGES to globalna firma napojowa obecna ze swoim portfolio marek w ponad 40 różnych krajach na świecie - drugi największy gracz w kategorii herbat z rosnącymi udziałami w kawie i wodzie. Na rynku polskim TGB jest drugim pod względem wartości sprzedaży międzynarodowym producentem w kategorii herbat. W swoim portfolio posiada dwie marki o ugruntowanej na rynku pozycji: Tetley i Vitax.

Marka Tetley to wicelider rynku w w herbatach Earl Grey i znaczący gracz w największym na polskim rynku segmencie herbat czarnych. W ostatnim okresie Tetley umocnił swoją pozycję w segmentach herbat zielonych, białych oraz czarnych aromatyzowanych. Vitax to wicelider segmentu herbat owocowych i segmentu ziół, a także liczący się gracz w herbatach zielonych.

W swoim portfolio marka Vitax posiada także syropy owocowe.

- - - -

Hoop Polska Sp. z o.o., spółka należąca do grupy Kofola SA, to jeden z największych producentów napojów bezalkoholowych w Polsce, obecny we wszystkich głównych kategoriach rynku napojowego. Portfolio spółki to m.in. główne marki Hoop Cola, syropy Paola, oraz Jupik. Asortyment stanowią również marki wody: Arctic, Grodziska i Białowieski Zdrój, napoje owocowe Jupi, Frutti i Mr. Max.

Hoop Polska to część grupy Kofola SA, notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Kofola SA obecna jest również na rynku czeskim i słowackim, gdzie pozycja spółki jest bardzo mocna oraz na rynku rosyjskim.

Opr. MD

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Kofola SA | Polskie | herbaty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »