Hoopla.pl kolejny raz przesunęła terminy zapisów

Hoopla.pl, która prowadzi sklep internetowy specjalizujący się w sprzedaży sprzętu AGD i RTV, komputerów i armatury, po raz drugi przesunęła terminy zapisów w ofercie publicznej, tym razem na 7-13 listopada - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

Hoopla.pl, która prowadzi sklep internetowy  specjalizujący się w sprzedaży sprzętu AGD i RTV, komputerów i  armatury, po raz drugi przesunęła terminy zapisów w ofercie  publicznej, tym razem na 7-13 listopada - poinformowała spółka w  komunikacie prasowym.

Termin budowy księgi popytu został przesunięty na 5-6 listopada.

W prospekcie emisyjnym Hoopla.pl informowała, że zapisy na akcje potrwają od 15 do 17 października. Później terminy zapisów zostały przesunięte na 24-31 października.

Przedział cenowy akcji Hoopli.pl został ustalony na 11-13 zł.

Hoopla.pl chce sprzedać łącznie 2 mln akcji, w tym 1 mln akcji serii B nowej emisji oraz 1 mln akcji serii A, sprzedawanych przez głównego akcjonariusza spółki, fundusz MCI Management.

Transza dużych inwestorów obejmuje 1,5 mln akcji (w tym 1 mln akcji serii A), a transza małych inwestorów 0,5 mln akcji (tylko nowej emisji).

Reklama

Oferującym akcje Hoopli.pl jest DM BOŚ.

Po odliczeniu kosztów emisji Hoopla.pl szacuje wpływy z emisji nowych akcji maksymalnie na 11,76 mln zł. Środki spółka chce przeznaczyć m.in. na wdrożenie systemu ERP do obsługi zakupów i sprzedaży, wdrożenie nowej platformy e-commerce, integrację systemu ERP z systemami kurierskimi oraz wdrożenie systemu CRM. Na tę grupę wydatków spółka chce przeznaczyć około 2,5 mln zł.

Hoopla.pl planuje również przeznaczyć około 1 mln zł wynajęcie nowej siedziby przy centrum logistycznym na obrzeżach Warszawy.

Na poszerzenie oferty sprzedaży Hoopla.pl chce wydać 7,26 mln zł.

"Spółka planuje połączyć się lub kupić zorganizowaną część przedsiębiorstwa sklepów internetowych z komplementarną ofertą towarową (...). Rozważana jest również ekspansja regionalna na rynkach ukraińskim bądź rumuńskim, z możliwością połączenia lub nabycia zorganizowanej części przedsiębiorstwa większych podmiotów w regionie CEE" - napisano w prospekcie.

Kwotę 1 mln zł Hoopla.pl zamierza wydać na kampanie promocyjne wspierające znajomość marki.

Hoopla.pl prognozuje, że w 2007 roku jej zysk netto wyniesie 0,36 mln zł, w 2008 roku 1,18 mln zł, a w 2009 roku zysk netto spółki wzrośnie do 2,47 mln zł.

Przychody Hoopli.pl mają w 2007 roku wynieść 51,7 mln zł, a 2008 roku 119,6 mln zł, a w 2009 roku 191 mln zł.

Przed ofertą głównym akcjonariuszem Hoopli.pl jest MCI Management (72,31 proc. głosów na WZA). Pozostali akcjonariusze to Przemysław Szydłowski i Krzysztof Boufał (obaj po 11,54 proc.) oraz Jacek Ciesielski (4,62 proc. głosów na WZA).

INTERIA.PL/PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »