iFun4all podpisał umowę z Microsoft

iFun4all, spółka zależna Bloober Team, podpisała z firmą Microsoft umowę na wydanie i publikację gry Blind'n'Bluff na konsolę Xbox One poprzez sklep Xbox Games Store w dystrybucji cyfrowej. Gra trafi do sprzedaży w drugiej połowie roku.

iFun4all, spółka zależna Bloober Team, podpisała z firmą Microsoft umowę na wydanie i publikację gry Blind'n'Bluff na konsolę Xbox One poprzez sklep Xbox Games Store w dystrybucji cyfrowej. Gra trafi do sprzedaży w drugiej połowie roku.

- Zespół iFun4all tworzy tę grę od dłuższego czasu jednak nie prezentuje jeszcze materiałów z gry w mediach, ze względu na dużą unikalność, która pozostaje przewagą konkurencyjną. Ci, którzy widzieli grę twierdzą, że może ona stać się jednym z ważniejszych tytułów ostatnich lat.

Początkowo gra planowana była na urządzenia mobilne, jednak zainteresowała się nią kilku format holderów a wśród nich Microsoft. Przedstawiciele amerykańskiego giganta tak bardzo polubili grę, że poprowadzili rozmowy niezwykle szybko i efektem tego jest właśnie podpisana przez naszą spółkę - córkę umowa - mówi Piotr Babieno, prezes Bloober Team SA.

Reklama

Blind'n'Bluff trafi na rynek w drugiej połowie roku. Przypomnijmy, że już 24 kwietnia do sprzedaży w Stanach Zjednoczonych i Europie trafi do sprzedaży gra BRAWL na konsolę PlayStation 4. Cena gry w okresie promocyjnym wyniesie 15 EUR. Jednoczesne wydanie gry w obu regionach jak i data premiery są nieprzypadkowe.

Po raz pierwszy premiera odbędzie się w piątek (dotychczas SONY nie dawało takiej możliwości), co w przypadku gry typu party-game jest najlepszym możliwym dniem. Równoległy start sprzedaży na obu kontynentach pozwoli także na znacznie większy efekt marketingowy i widoczność gry w sklepie Playstation Network

Bloober Team SA to niezależny producent gier wideo. Firma powstała w 2008 r. Specjalizuje się w tworzeniu gier z gatunku thriller/horror skierowanych do odbiorcy dorosłego. Jest autoryzowanym developerem na wszystkie liczące się platformy takie jak min. Playstation 4, Xbox 1, WiiU, iOS, Android czy Oculus Rift. W 2014 r. w ramach programu Creative Europe, Medium jako pierwsza w historii polska gra dostała maksymalny grant (150 00 EUR) bezpośrednio z Brukseli. Po czterech kwartałach 2014 r. przy przychodach ze sprzedaży 6,13 mln zł, spółka wypracowała 1,44 mln zł zysku netto.

opr.MZB

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »