IMS S.A. prognozuje rekordowe wyniki w 2012 roku

Internet Media Services S.A. (NewConnect: IMS) - firma działająca na polskim rynku marketingu sensorycznego - opublikowała prognozy wyników na 2012 rok. Grupa IMS zakłada osiągnięcie w 2012 roku przychodów netto ze sprzedaży na poziomie 29,8 mln zł oraz wartość EBITDA na poziomie 6,7 mln zł.

Internet Media Services S.A. (NewConnect: IMS) - firma działająca na polskim rynku marketingu sensorycznego - opublikowała prognozy wyników na 2012 rok. Grupa IMS zakłada osiągnięcie w 2012 roku przychodów netto ze sprzedaży na poziomie 29,8 mln zł oraz wartość EBITDA na poziomie 6,7 mln zł.

Grupa IMS prognozuje zwiększenie przychodów netto ze sprzedaży do poziomu 29,8 mln zł, tj. przyrost o 5,1 mln zł. Istotną częścią powodującą wzrost przychodów są usługi abonamentowe, których planowany wzrost wynosi 2,4 mln zł oraz usługi Digital Signage, które wzrosną o 1,2 mln zł.

Spółka zamierza nawiązać współpracę z nowymi kontrahentami, tym samym zwiększając liczbę obsługiwanych obiektów do prawie 6 200, co stanowi wzrost o ponad 1 100 punktów handlowych.

Sprawdź bieżące notowania spółki IMS na stronach INTERIA.PL

Reklama

- Zamierzamy umacniać swoją pozycję rynkową w segmencie usług abonamentowych (audio, video, aroma) oraz Digital Signage. Wzrost sprzedaży usług Digital Signage jest efektem rozwoju systemów na terenach już współpracujących oraz nowo powstających galerii - mówi Michał Kornacki, prezes zarządu IMS S.A.

Dynamiczny wzrost przychodów będzie możliwy także dzięki działaniom spółki zależnej Tech Cave Sp. z o.o., polegającym na wynajmie objętych dotacją unijną, autorskich multimedialnych standów oraz świadczenia za ich pomocą usług reklamowych.

- - - - -

Grupa IMS dostarcza usługi, które mają na celu wpłynięcie na atrakcyjność miejsc sprzedaży, jak również wzrost sprzedaży promowanego asortymentu. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego:

- audiomarketingu - przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych,

- videomarketingu (Digital Signage) - produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych,

- aromamarketingu - dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych.

Powyższe dziedziny stanowią podstawowy trzon marketingu sensorycznego, który jest działaniem polegającym na dobraniu odpowiednich bodźców dźwiękowych, wizualnych i zapachowych w celu wywołania oczekiwanych reakcji u klientów.

Grupa obsługuje prawie 5 100 punktów handlowych, w tym większość istniejących w Polsce galerii handlowych i sieci sprzedaży wielkopowierzchniowych.

Emitent tworzy grupę kapitałową, w skład, której wchodzą 3 podmioty bezpośrednio zależne, 2 zlokalizowane w Polsce i 1 w Niemczech.

Opr. MD

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: rekordowe | NewConnect
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »