ING przywróciło dostęp do usług systemu Makler
ING Bank Śląski podał, że po 79 godzinach niedostępności ING przywróciło moduły Makler w bankowości internetowej Moje ING oraz w aplikacji mobilnej ING Makler Mobile. Do końca grudnia klienci biura maklerskiego ING będą zawierać transakcje bez prowizji.
"W sobotę o godz. 23.45 przywróciliśmy dostępność modułów Makler w bankowości internetowej Moje ING oraz w aplikacji mobilnej ING Makler Mobile. Oznacza to, że system maklerski już działa i można się do niego logować" - poinformował bank na swojej stronie internetowej.
Rzecznik prasowy ING Piotr Utrata poinformował w piątek PAP, że moduł Makler w bankowości internetowej Moje ING oraz w aplikacji mobilnej ING Makler Mobile były całkowicie niedostępna od czwartku.
Jak przekazał bank, udało się usługi przywrócić po 79 godzinach niedostępności.
ING zastrzegło, że w trakcie weekendu "mogą jeszcze występować krótkie przerwy techniczne w związku z ewentualnymi dalszymi pracami nad systemem".
"Bardzo przepraszamy za awarię. Mamy pełną świadomość sytuacji w jakiej postawiliśmy naszych klientów. W związku z tym podjęliśmy decyzję, że do końca grudnia br. wszyscy klienci Biura Maklerskiego ING będą mogli zawierać transakcje bez prowizji maklerskiej, powołamy specjalny zespół do sprawnego rozpatrywania reklamacji" - czytamy.
ING przekazało, że udostępni na stronie banku szczegółowy raport wyjaśniający powody awarii oraz opisujący przebieg prac naprawczych. "Potrzebujemy na to kilku dni, aby dokładnie przeanalizować zaistniałą sytuację z zewnętrznym dostawcą systemu" - napisano.
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze