Internet Media Services planuje w lipcu debiut na NewConnect

- Internet Media Services (IMS), specjalizująca się w marketingu sensorycznym, planuje w lipcu debiut na NewConnect, ale nie będzie on połączony z emisją nowych akcji. Nowa emisja o wartości 3-8 mln zł, czyli 10-15 proc. kapitału zakładowego, planowana jest na późną jesień - poinformował na konferencji prezes Michał Kornacki.

- Internet Media Services (IMS), specjalizująca się w marketingu sensorycznym, planuje w lipcu debiut na NewConnect, ale nie będzie on połączony z emisją nowych akcji. Nowa emisja o wartości 3-8 mln zł, czyli 10-15 proc. kapitału zakładowego, planowana jest na późną jesień - poinformował na konferencji prezes Michał Kornacki.

Nowa emisja zależna będzie od projektów akwizycyjnych. Kapitał potrzebny jest nam na przejęcia, a nie na bieżącą działalność spółki - powiedział Kornacki.

- W perspektywie roku-dwóch chcielibyśmy pojawić się na rynku głównym - dodał.

Cele strategiczne IMS zakładają osiągnięcie 60-proc. udziału przychodów z usług abonamentowych, mających pokrywać koszty bieżącej działalności, roczny przyrost na poziomie 1200 obsługiwanych punktów w zakresie audiomarketingu oraz wzrost liczby podmiotów obsługiwanych w zakresie digital signange w ciągu 2 lat z 19 do 50.

Reklama

Przychody spółki wzrosły w I kw. 2011 o 9 proc. rdr. i wyniosły 5 mln zł. EBITDA wzrosła o 63 proc. i wyniosła 1,3 mln zł. Zysk netto wzrósł o 84 proc. do 327 tys. zł.

IMS planuje zwiększyć liczbę obsługiwanych punktów do 10 tys. w 2013 roku. Liczba obsługiwanych punktów w 2010 wyniosła 4 tys.

IMS świadczy usługi z zakresu marketingu sensorycznego w Polsce. Działa w segmencie mediów i nowoczesnej technologii. Wykorzystuje techniki umożliwiające kreowanie nastroju i wywieranie wpływu na zachowanie klienta.

Sprawdź bieżące informacje z rynku pierwotnego GPW w Biznes INTERIA.PL

PAP
Dowiedz się więcej na temat: Nieplanowane | internet | debiut
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »