Kurs IBC Polska F&P wzrósł w debiucie na NewConnect

Kurs akcji IBC Polska F&P, spółki świadczącej usługi dla branży browarniczej i HoReCa, wzrósł w debiucie na NewConnect o 44,76 proc. do 7,6 zł. IBC Polska F&P to 418. firma notowana na NewConnect a jej wejście było 76. debiutem w tym roku.

Do obrotu trafiło 260 tys. akcji serii B, 135 tys. akcji serii C oraz 117 tys. 244 akcje serii D.

Jak wynika z dokumentu informacyjnego, w 2012 roku IBC Polska F&P prognozuje osiągnięcie zysku netto na poziomie 0,5 mln zł przy 15 mln zł przychodów ze sprzedaży.

Autoryzowanym Doradcą spółki jest Prometeia Capital sp. z o.o.

IBC Polska F&P zajmuje się świadczeniem usług dla branży browarniczej i HoReCa. Z oferty spółki korzysta zróżnicowana grupa odbiorców: od restauracji, barów, dyskotek, firm cateringowych, przez hotele i minibrowary, po producentów piwa i napojów. Wśród stałych klientów spółki znajdują się takie marki jak: KFC, Pizza Hut, Burger King, Starbucks, Żywiec, Tyskie, Warka, Carlsberg, Lech, Okocim, Heineken, Pepsi-Cola i Coca-Cola.

Reklama
PAP
Dowiedz się więcej na temat: Polskie | rynek pierwotny | debiut giełdowy | NewConnect
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »