Mistrzowski wybór Intersportu

Nowy sklep INTERSPORT został otwarty 11 marca 2007 r. w Centrum Handlu, Sztuki i Biznesu STARY BROWAR, zwanym "Najlepszym Centrum Świata". Salon o powierzchni 1130m2, ma 60 metrową witrynę - najdłuższą spośród wszystkich lokali znajdujących się w centrum.

To już drugi w Poznaniu, a piętnasty w Polsce salon sprzedaży Spółki, która chce zostać "Numerem 1" w Polsce wśród sieci sklepów sportowych. Niebanalna architektura STAREGO BROWARU oraz oryginalne wnętrza przyciągają dziennie średnio ponad 27 000 odwiedzających. Dobudowanie nowego skrzydła, w którym mieści się profesjonalnie wyposażony salon INTERSPORTU, zdaniem wszystkich, podwoi w najbliższym czasie liczne już grono klientów Centrum Handlu.

Zachęcając do odwiedzenia nowego salonu Spółka INTERSPORT przygotowała wiele ofert specjalnych, preferencyjną sprzedaż ratalną oraz 100 prezentów dla pierwszych klientów nowego sklepu.

Reklama

INTERSPORT Polska jako pierwsza Spółka na rynku sportowym przygotowała dla swoich klientów wszechstronną ofertę obejmującą szeroki wachlarz działań uzupełniających. Wprowadzono w wybranych placówkach INTERSPORT RENT system wypożyczenia topowych modeli nart, dostępny w sklepach w Bielsku, Katowicach, Krakowie (CH Zakopianka), Warszawie i Wrocławiu. Zaproponowano klientom NOWY SYSTEM LOJALNOŚCIOWY, czyli program "INTERSPORT dla Aktywnych", opracowany w celu jeszcze lepszej obsługi stałych klientów. Spółka usprawniła również system komunikacyjny udostępniając klientom INFOLINIĘ - 0 801 500 502 z tel. stacjonarnych, +48 12 618 83 00 z tel. komórkowych (koszt połączenia jak za rozmowy lokalne) - która ma pomóc m.in. w uzyskaniu szybkiej i fachowej informacji dot. oferowanych usług, dostępności asortymentu w poszczególnych salonach oraz stanu realizacji reklamacji. Szczególnie ważne dla klientów z regionów, gdzie Spółka nie posiada jeszcze swoich salonów sprzedaży, było uruchomienie w styczniu 2007 r.

INTERSPORT Polska osiągnęła w 2006 r. wzrost przychodów o 21,6% a zysku netto o 17.4%, w stosunku do wyników osiągniętych w 2005 r. W perspektywie Zarząd Spółki prognozuje na koniec 2007 r. ponad 50 % wzrost przychodów i zysku netto w stosunku do roku 2006. Konsekwentna realizacja strategii rozwoju INTERSPORT Polska zaowocowała obecnie 15-stoma prężnie działającymi sklepami i zdobyciem zaufania klientów.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Nowy sklep | handel | salon
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »