Mothership i Dexus Partners wspólnie dla NewConnect

Grupa marketingowa Mothership i Dexus Partners rozpoczęły współpracę w zakresie wspólnej obsługi marketingowej spółek publicznych oraz tych, które planują debiut giełdowy (w szczególności w ramach New Connect). Od sierpnia prowadzone są rozmowy w tym zakresie z pierwszym Klientem.

Grupa marketingowa Mothership i Dexus Partners rozpoczęły współpracę w zakresie wspólnej obsługi marketingowej spółek publicznych oraz tych, które planują debiut giełdowy (w szczególności w ramach New Connect). Od sierpnia prowadzone są rozmowy w tym zakresie z pierwszym Klientem.

- Profesjonalne działania marketingowe są bardzo ważnym elementem odniesienia sukcesu na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Ma to kluczowe znaczenie zwłaszcza dla spółek, które są we wczesnej fazie jego rozwoju. Prestiż, transparentność i kapitał związane z pojawieniem się na parkiecie dają silny bodziec do rozwoju tylko wtedy gdy w mądry sposób połączy się je ze skutecznym efektem marketingowym. Stąd pomysł współpracy z Mothership, która będzie istotnym wsparciem dla naszych Klientów - mówi Marek Zuber, Prezes i Główny Ekonomista Dexus Partners.

Reklama

- Interesują nas innowacyjne obszary działalności marketingowej. Uważamy, że New Connect będzie dla wielu firm atrakcyjnym miejscem pozyskania kapitału na rozwój, w tym na działania marketingowe zarówno podczas jak i po IPO. - mówi Tomasz Grzybowski, Partner Zarządzający w grupie Mothership.

INTERIA.PL/materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: NEW
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »