MPL Verbum w lutym planuje debiut na New Connect

MPL Verbum, spółka działająca w obszarze projektowania i wdrażania programów lojalnościowych, pozyskała w prywatnej ofercie 1 mln zł i w lutym planuje zadebiutować na NewConnect.

MPL Verbum, spółka działająca w obszarze projektowania i wdrażania programów lojalnościowych,  pozyskała w prywatnej ofercie 1 mln zł i w lutym planuje zadebiutować na NewConnect.

- W związku z dużym zainteresowaniem rynku naszymi usługami zaktualizowaliśmy harmonogram wdrażania projektów, w pierwszej kolejności zamierzamy skupić się na intensywnym rozwoju 3 linii biznesowych, naszych programów multipartnerskich, programów lojalnościowych dla aptek, oraz platformy B2B Satisfaction. Dzięki udanej emisji na działania te planujemy wydać około 1 mln zł pozyskanych od inwestorów, oraz około 0,2 mln ze środków własnych - powiedział cytowany w komunikacie Marcin Katański, prezes spółki.

MPL Verbum od ponad 13 lat rozwija swoją działalność w zakresie projektowania oraz wdrażania programów lojalnościowych. Wśród klientów MPL znajdują się kluczowi krajowi oraz zagraniczni przedstawiciele branż farmaceutycznej, budowlanej, paliwowej. MPL, którego rok obrotowy trwa do końca kwietnia osiągnął 5,7 mln zł przychodów w roku obrotowym 2009/2010, a zysk netto wyniósł 0,62 mln zł.

Reklama

Sprawdź bieżące informacje z rynku

pierwotnego GPW w Biznes INTERIA.PL

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: NEW | spółka | debiut | Nieplanowane
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »