My Spa Resort poprawia wskaźniki Cherrypick Games

My Spa Resort, największa gra studia Cherrypick Games, notuje znaczące wzrosty. Tytuł - bez dodatkowych nakładów na user acquisition (pozyskiwanie graczy) - zarobił we wrześniu o 33 proc. więcej niż miesiąc wcześniej. Studio odnotowało na najważniejszych rynkach wzrost kluczowych wskaźników z gry, m.in. LTV, czyli wartość przychodów z użytkownika w czasie cyklu życia produktu.

My Spa Resort, największa gra studia Cherrypick Games, notuje znaczące wzrosty. Tytuł - bez dodatkowych nakładów na user acquisition (pozyskiwanie graczy) -  zarobił we wrześniu o 33 proc. więcej niż miesiąc wcześniej. Studio odnotowało na najważniejszych rynkach wzrost kluczowych wskaźników z gry, m.in. LTV, czyli wartość przychodów z użytkownika w czasie cyklu życia produktu.

Największa gra Cherrypick Games przeszła dużą aktualizację - Global eventy

W ostatnich tygodniach My Spa Resort przeszło swoją największą aktualizację - Globalne eventy.

- Premiera gry free to play to dopiero początek, a nie koniec jej cyklu życia, dlatego od pierwszego dnia premiery My Spa Resort stale rozwijamy i ulepszamy ten tytuł.

Dotychczasowe aktualizacje znacząco poprawiły główne wskaźniki projektu, m.in. ARPDAU (średnie dzienne przychody od aktywnych graczy), czy retencję (miernika mówiącego o tym, jak często gracz wraca do gry). W połowie września wprowadziliśmy do gry największy update - globalne eventy, które co tydzień udostępniamy w MSR. Wpłynęły one pozytywnie na reakcje użytkowników, którzy chętniej wracają do naszej gry. - informuje Marcin Kwaśnica, prezes Cherrypick Games.

Reklama

Do tej pory w ramach kilku większych aktualizacji spółka dokonała m.in. przebudowy planszy gry, której celem jest zwiększenie poczucia progresu podczas rozgrywki oraz przywiązanie użytkowników do tytułu. Obszerniejsza mapa pozwala jeszcze bardziej rozbudować własne SPA. To ulepszenie, wraz ze stworzonymi na jego bazie funkcjonalnościami, podniosło wskaźnik mierzący zaangażowanie graczy.

Do tej pory My Spa Resort przyniosła spółce około 790 tys. USD przychodów, a samą grę pobrano 1,8 mln. razy.

Obecnie Cherrypick Games, wspólnie z dużym partnerem branżowym, testuje możliwości zwiększenia liczby pozyskiwanych użytkowników. Pierwsze wyniki są bardzo obiecujące.

- Wyniki, które we wrześniu wygenerowała My Spa Resort są o 33 proc. lepsze niż te, które gra osiągnęła w sierpniu. Co ważne, nie zainwestowaliśmy żadnych dodatkowych nakładów na UA. Dodatkowo, poprawie o ponad 20 proc. uległ jeden z kluczowych wskaźników - LTV.

Chodzi o najważniejsze rynki, w tym m.in. w Azji, gdzie z zasady - monetyzacja mikrotransakcji jest bardzo trudna. Liczymy na kolejne wzrosty przychodów z gry w nadchodzących miesiącach. - dodaje Marcin Kwaśnica. My Spa Resort coraz lepiej radzi sobie w Chinach, Tajlandii, Japonii oraz Indonezji. Gra zdobywa tam coraz większą popularność.

Cherrypick Games S.A. zostało założone przez zespół weteranów branży gamingowej z ogromnym doświadczeniem w tworzeniu i sprzedaży gier na wszystkie wiodące platformy sprzętowe. Zespół łączy pasję do gier i wizję tworzenia produktów najwyższej jakości, co pozwala mu realizować własną misję: produkcję najlepszych gier Free2Play.

Ma też status dewelopera i wydawcy Sony Playstation i Microsoft XBOX.

Najważniejsze produkcje spółki to m.in.: My Beauty Spa: Stars & Stories i My Hospital. Łącznie tytuły spółki zanotowały już ponad 22 mln pobrań.

Interia.pl oprac MZB

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »