Najnowsze wiadomości z Accor-u, strategicznego partnera Grupy Hotelowej Orbis

10 grudnia Accor ogłosił stworzenie grupy wspierającej kobiety w firmie - Women at Accor Generation (WAAG). Celem stowarzyszenia jest walka ze stereotypami oraz pomoc w osiągnięciu równości płci w pracy w obrębie sieci. Grupa otwarta jest zarówno dla kobiet jak i mężczyzn i jest reprezentowana na pięciu kontynentach. Działalność stowarzyszenia opiera się głównie na doradztwie, wymianie doświadczeń oraz współpracy za pośrednictwem sieci w celu promowania szerszego dostępu kobiet do kierowniczych stanowisk. Zgodnie z przyjętym planem działania, do 2015 roku kobiety będą dyrektorami w 35% hoteli Grupy Accor. Celem jest osiągnięcie parytetu płci.

10 grudnia Accor ogłosił stworzenie grupy wspierającej kobiety w firmie - Women at Accor Generation (WAAG). Celem stowarzyszenia jest walka ze stereotypami oraz pomoc w osiągnięciu równości płci w pracy w obrębie sieci. Grupa otwarta jest zarówno dla kobiet jak i mężczyzn i jest reprezentowana na pięciu kontynentach. Działalność stowarzyszenia opiera się głównie na doradztwie, wymianie doświadczeń oraz współpracy za pośrednictwem sieci w celu promowania szerszego dostępu kobiet do kierowniczych stanowisk. Zgodnie z przyjętym planem działania, do 2015 roku kobiety będą dyrektorami w 35% hoteli Grupy Accor. Celem jest osiągnięcie parytetu płci.

Sofitel Paris La Defense zostanie w sieci

W ramach strategii zarządzania aktywami, Accor ogłosił sprzedaż Sofitel Paris La Défense za 22 miliony euro. Hotel pozostanie w sieci Sofitel i będzie zarządzany przez Accor. Nowymi właścicielami hotelu są Amundi Real Estate oraz Algonquin, który posiada już siedem hoteli zarządzanych przez Accor we Francji i Wielkiej Brytanii.

Accor reorganizuje swoje zespoły operacyjne

Accor ogłosił nową organizację zespołów w swojej sieci. Decyzja podjęta została na podstawie głównych trendów w branży hotelarskiej - większej segmentacji na rynku i coraz bardziej konkretnych oczekiwaniach klientów, które wymagają zdecydowanego pozycjonowania marek. Reorganizacja polegać będzie na stworzeniu zespołów dedykowanych poszczególnym brandom, na których czele będzie stał Chief Operating Officer Europe. Accor jest pierwszą grupą w sektorze hotelarskim wprowadzającą tego typu organizację. Ma ona na celu wzmocnienie profesjonalizmu zespołów oraz marek. Nowa struktura organizacyjna obejmie 15 krajów Wschodniej i Centralnej Europy wokół 8 marek Accoru.

Reklama

Rozwój sieci MGallery w Mediolanie i Australii

Wraz z początkiem grudnia, Accor ogłosił otwarcie pięciu nowych hoteli. Dwóch w modowej stolicy Włoch - Mediolanie oraz trzech w Australii.

Uptown Palace i Grand Visconti Palace położone są

w samym sercu Mediolanu tworząc z wcześniej istniejącym hotelem Grand Hotel Villa Torretta oryginalną i stylową propozycję dla turystów i klientów biznesowych. Uptown Palace, oferując 158 pokoi i apartamentów urzeczywistnia istotę włoskiej elegancji. Strategicznie położony zaledwie kilka minut od słynnej dzielnicy mody, hotel wyróżnia się ciepłymi kolorami beżu i brązu, które dają efekt świeżości i wyrafinowania. Hotel Grand Visconti Palace oferuje natomiast 172 pokoje, apartamenty, spa oraz restaurację i centrum konferencyjne. Do dyspozycji gości jest także piękny włoski ogród, w którym w latach 20. mieścił się słynny młyn Mulino Verga.

W Australii zadebiutowały trzy obiekty sieci MGallery: Harbour Rocks Hotel w Sydney, The Como oraz Hotel Lindrum w Melbourne, które poszerzyły ofertę tej sieci do sześciu na Antypodach. Każdy z nowych hoteli charakteryzuje się innym stylem. Harbour Rocks Hotel, położony w centrum Sydney, tuż obok słynnej Opery wybudowany został w 1887 roku, służąc przez lata jako szpital, galeria sztuki oraz w końcu - hotel. Obiekt oferuje 59 pokoi w duchu luksusu i typowo australijskiej architektury. The Como, położony jest z kolei w centrum modowej dzielnicy, pośród butików, restauracji i odnowionych kafejek. Oferujący 107 przestronnych pokoi hotel, zaskakuje elegancją i designem. Como uwodzi gości również wspaniałym basenem i tarasem na dachu z widokiem na modną okolicę. Trzeci hotel, Lindrum znajduje się w sercu artystycznego życia pośród teatrów i muzeów. Obiekt oferuje 59 kameralnych pokoi w charakterystycznym butikowym i nowoczesnym stylu.

- - - - - -

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce. Zarządza blisko 60 obiektami w 25 miastach w Polsce i dwoma hotelami na Litwie. Oferuje 10,5 tysiąca pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Grand Mercure, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels i Holiday Inn w Warszawie. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Partnerem strategicznym Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy i lider rynku europejskiego, jest obecny w 92 krajach, w których dysponuje 3 500 hotelami z 440 tys. pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych Accor - Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, ibis Styles, ibis budget, hotelF1 gwarantuje zróżnicowaną ofertę usług i produktów od luksusowych po ekonomiczne. Accor zatrudnia ponad 160 tys. pracowników na całym świecie, oferuje swoim klientom i partnerom blisko 45 lat wiedzy i doświadczenia.

Opr. KM

Sprawdź bieżące notowania Orbisu na stronach BIZNES INTERIA.PL

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: orbis | 10 grudnia | najnowsze
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »