Orbis SA wyemituje obligacje

Orbis SA rozpoczęła ofertę publiczną obligacji, oraz związaną z nią kampanię promocyjną. Łączna wartość nominalna obligacji nie przekroczy 300.000.000 złotych, oprocentowanych według zmiennej stopy procentowej i o terminie zapadalności nie dłuższym niż pięć lat.

Orbis SA rozpoczęła ofertę publiczną obligacji, oraz związaną z nią kampanię promocyjną. Łączna  wartość nominalna obligacji nie przekroczy 300.000.000 złotych, oprocentowanych według zmiennej stopy procentowej i o terminie zapadalności nie dłuższym niż pięć lat.

Obligacje wyemitowane przez Spółkę zostaną zdematerializowane w Krajowym Depozycie Papierów Wartościowych S.A. w dniu emisji pod warunkiem dojścia emisji do skutku.

Publiczna oferta będzie skierowana tylko do tych inwestorów, którzy nabędą Obligacje po cenie emisyjnej nie niższej niż 500.000 zł.

Akcja promocyjna i zapisy na obligacje rozpoczęły się 15 i potrwają do 18 czerwca 2015 r.

Planowana data emisji obligacji: 26 czerwca 2015 r.

Inwestorzy, którzy spełniają powyższe warunki i są zainteresowani uzyskaniem szczegółowych informacji o Ofercie, Obligacjach oraz Spółce proszeni są o kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej z adresem: emisje@pekao.com.pl.

Reklama

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Centralnej oferująca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, Orbis jest wyłącznym licencjodawcą marek Accor w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.

Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.

Accor, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działających pod markami Accor. Są oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »