Pharmena przedłuża wyłączność na dystrybucję z odbiorcą z Chin na warunkach ponaddwukrotnie wyższych

Pharmena SA - notowana na NewConnect spółka biotechnologiczna - przedłużyła z dotychczasowym partnerem wyłączną dystrybucję dermokosmetyków w krajach Azji na kolejny rok. Zakładana minimalna wartość zamówień na 2018 r. wynosi ok. 3,4 mln zł (850 tys. euro). Umowa handlowa ma charakter rozwojowy i będzie miała znaczący wpływ na zwiększenie przychodów ze sprzedaży w przyszłych okresach.

Pharmena SA - notowana na NewConnect spółka biotechnologiczna - przedłużyła z dotychczasowym partnerem wyłączną dystrybucję dermokosmetyków w krajach Azji na kolejny rok. Zakładana minimalna wartość zamówień na 2018 r. wynosi ok. 3,4 mln zł (850 tys. euro). Umowa handlowa ma charakter rozwojowy  i będzie miała znaczący wpływ na zwiększenie przychodów ze sprzedaży w przyszłych okresach.

Zawarta 5 maja 2017 r. umowa na dystrybucję produktów spółki na rynek Chin, Hongkongu, Makao oraz Tajwanu zakładała sprzedaż produktów do końca roku na minimalną kwotę 350 tys. euro (ok. 1,5 mln zł). Warunki umowy zostały zrealizowane 19 grudnia, gdzie dystrybutor dokonał zapłaty za kolejne zamówienie i tym samym przekroczył minimalny próg zamówień na rok 2017 r.

Przedłużone warunki umowy na 2018 r. gwarantują dystrybutorowi wyłączność na sprzedaż produktów Pharmeny w krajach azjatyckich, a zakładana minimalna wartość zamówień wynosi 850 tys. euro (ok. 3,4 mln zł).

Reklama

- Bardzo jesteśmy zadowoleni z realizacji kontraktu z naszym azjatyckim partnerem, a jeszcze bardziej cieszy fakt, że umowa na wyłączność na przyszły rok została ustalona na dużo lepszych warunkach. To dla nas ważny, strategiczny partner. Kontrakt na dystrybucje produktów w krajach Azji zagwarantuje nam minimalną wartość przychodów w kwocie ok. 3,4 mln zł w 2018 roku. Zamierzamy również w kolejnych latach konsekwentnie zwiększać skalę operacji za granicą, rozwijając działalność z nowymi zagranicznymi kontrahentami - mówi Konrad Palka, prezes zarządu Pharmena SA.

W ciągu ostatnich dwóch lat Pharmenie udało się zbudować solidną bazę zagranicznych klientów. Ekspansja na nowe rynki zbytu poza granice kraju stanowi jeden z elementów realizacji strategii spółki w zakresie poszerzenia kanałów dystrybucji dermokosmetyków. Dzięki rosnącej dywersyfikacji sprzedaży Pharmena zmniejsza zależność od poszczególnych partnerów handlowych.

Opr. MD

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: PHARMENA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »