Pierwsze skonsolidowane wyniki United SA

United SA (dawne STOCKinfo SA) po raz pierwszy opublikował skonsolidowane wyniki finansowe. W IV kwartale 2012 roku grupa kapitałowa warszawskiej spółki zrealizowała 3.274,6 tys. zł przychodów ze sprzedaży, a wypracowany zysk netto osiągnął wartość 719,2 tys. zł.

United SA (dawne STOCKinfo SA) po raz pierwszy opublikował skonsolidowane wyniki finansowe. W IV kwartale 2012 roku grupa kapitałowa warszawskiej spółki zrealizowała 3.274,6 tys. zł przychodów ze sprzedaży, a wypracowany zysk netto osiągnął wartość 719,2 tys. zł.

Grupa kapitałowa, w skład której wchodzi agencja wizerunkowa UNITED S.A., agencja marketingowa NCF Group Sp. z o.o. oraz luksusowy hotel St. Bruno w Giżycku prowadzony przez stowarzyszoną spółkę Zamek Giżycki Sp. z o.o., odnotowała zysk na działalności operacyjnej w wysokości 1.160,2 tys. zł oraz zysk ze sprzedaży równy 1.192,1 tys. zł. Według zarządu wyniki za IV kwartał 2012 stanowią zapowiedź zmian jakie będą zachodzić w spółce.

- Nasza strategia zakłada budowę silnej i komplementarnej grupy firm działających w branży marketingowej. Obecnie prowadzimy rozmowy w sprawie akwizycji z dwoma podmiotami. Potencjał UNITED już został zauważony - jednym ze znaczących akcjonariuszy Spółki został Dom Maklerski IDMSA, który nabył akcje o wartości 2 mln zł - powiedział Jan Karaszewski, prezes United SA.

Reklama

Na wyniki finansowe grupy kapitałowej w pozytywny sposób wpłynęły głównie wyniki NCF Group, która w IV kwartale 2012 roku osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości 3.274,6 tys. zł oraz zysk netto w wysokości 755,9 tys. zł. W ubiegłym roku wartości te wynosiły odpowiednio: 3.351 tys. zł oraz 650,3 tys zł. Skonsolidowany wynik UNITED obniżyła natomiast strata spółki stowarzyszonej - Zamek Giżycki.

- Hotel St. Bruno, który należy do spółki Zamek Giżycki działa od niedawna. Do tego okres zimowy nie sprzyja turystyce w rejonie jezior mazurskich. Największych zysków spodziewamy się w okresie wakacyjnym - wyjaśnia Jan Karaszewski.

W drugiej połowie 2012 roku w dawnej STOCKinfo SA rozpoczął się proces odwrotnego przejęcia. Spółka notowana na NewConnect, specjalizująca się w zakresie zarządzania wizerunkiem emitentów giełdowych, przejęła za kwotę 12 720 000 zł 100% udziałów spółki NCF Group, działającej na rynku usług promocyjno-eventowych. Umowa została rozliczona na zasadzie kompensaty wzajemnych wierzytelności - właściciel NCF Group (Lermacter Ltd.) stał się większościowym akcjonariuszem STOCKinfo obejmując 106 mln akcji na okaziciela serii F.

Notowania spółki United SA (d. STOCKinfo S.A.)

United SA (d. STOCKinfo SA) - notowana na NewConnect spółka, w której skład grupy kapitałowej wchodzi agencja zarządzająca wizerunkiem spółek giełdowych, agencja reklamowo-eventowa NCF Group oraz luksusowy hotel St. Bruno w Giżycku. Korzenie najstarszego z podmiotów (NCF Group) sięgają 2002 roku. Od tego czasu agencja realizowała projekty dla takich marek jak: Martini, L'Oreal, Fiat, Garnier, Mlekpol czy Warka.

Opr. MM

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: united
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »