Plast-Box zwiększył sprzedaż do branży mleczarskiej o blisko 50 proc.

Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, zwiększył w tym roku sprzedaż do branży mleczarskiej o 46 proc. w porównaniu z rokiem 2012.

Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, zwiększył w tym roku sprzedaż do branży mleczarskiej o 46 proc. w porównaniu z rokiem 2012.

Jednocześnie spółka poszerzyła grupę klientów w tej branży o połowę. Wzrost sprzedaży odnotowany przez Plast-Box to efekt m.in. wprowadzenia w tym roku nowego opakowania o popularnej pojemności 1l dedykowanego branży mleczarskiej i zdobionego w technologii IML umożliwiającej fotograficzne odwzorowanie nawet skomplikowanych projektów graficznych. Opakowanie to jest produkowane z pokrywą pod foliowanie, która pozwala wydłużyć termin przydatności przetworów mlecznych.

- Branża mleczarska to w naszym przekonaniu jeden z najbardziej perspektywicznych odbiorców spółki ze względu na wolumeny sprzedaży. Dlatego chcemy opierać nasz rozwój między innymi na poszerzaniu oferty dla tej grupy klientów. Pracujemy obecnie nad pojemnikami, które na w pełni zautomatyzowanych liniach produktów mlekopochodnych będą idealnie współgrały z maszynami napełniającymi. Obecnie działamy według normy ISO 9001:2008/HACCP, co pozwala nam oferować w pełni bezpieczne opakowania, spełniające wysokie wymogi sanitarne stawiane przez producentów spożywczych nie tylko w Polsce, ale także na innych rynkach europejskich - komentuje Andrzej Sadowski, członek zarządu Plast-Box SA.

Reklama

Obok opakowań 1-litrowych, w których produkty trafiają zazwyczaj na sklepowe półki i do finalnego konsumenta, Plast-Box oferuje także opakowania z pokrywami pod foliowanie dla branży spożywczej o większych pojemnościach - 3l, 5l i 10l - wykorzystywane zazwyczaj w sprzedaży hurtowej. Technologia foliowania jest szczególnie przydatna w branży mleczarskiej, gdyż pozwala wydłużyć termin przydatności do spożycia produktów, co ma duże znaczenie w przypadku przetworów nabiałowych.

Plast-Box sprzedaje swoje produkty w 30 państwach europejskich, w tym niemal wszystkich krajach unijnych. Obiorcami Plast-Boksu są firmy mleczarskie z 7 państw, m.in. z Niemiec, Szwajcarii, Czech oraz Polski.

- - - - -

Plast-Box SA jest jedną z najnowocześniejszych firm w Europie zajmujących się produkcją opakowań z tworzyw sztucznych. Spółka posiada fabryki w Polsce i na Ukrainie, w których wykorzystuje najnowsze maszyny i technologie. Dzięki szerokiej ofercie i innowacyjnym metodom produkcji Plast-Box jest dostawcą pojemników i wiader z plastiku do wielu branż, w tym tak wymagających jak spożywcza i chemiczna. Wysoka jakość produktów i profesjonalny serwis sprawiają, że większość opakowań trafia do klientów zagranicznych. Plast-Box eksportuje swoje produkty do niemal wszystkich krajów europejskich. Spółka istnieje od 1983 r. Od 2004 r. jest notowana na GPW.

Opr. KM

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: branża | 50+
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »