Platforma Mediowa Point Group nie będzie wydawać "Bloomberg Businessweek Polska"

Zarząd Platformy Mediowej Point Group zdecydował zakończyć projekt polegający na wydawaniu dwutygodnika "Bloomberg Businessweek Polska" z dniem 1 października br. - podała PMPG w komunikacie.

W komunikacie poinformowano, że powodem zaprzestania wydawania czasopisma Bloomberg Businessweek Polska jest nie osiągnięcie zakładanych wyników biznesowych i nie przekroczenie progu rentowności w okresie trwania projektu.

Biznes INTERIA.PL na Facebooku. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

PAP
Dowiedz się więcej na temat: Polskie | platformy | Polska | Point Group SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »