Polnord sprzedał 200 mieszkań

Grupa Polnord w I kwartale 2013 roku sprzedała netto 200 mieszkań (218 lokali brutto) i wydała klientom 135 lokali - poinformowała spółka w komunikatach.

Grupa Polnord w I kwartale 2013 roku sprzedała netto 200 mieszkań (218 lokali brutto) i wydała klientom 135 lokali - poinformowała spółka w komunikatach.

"Od początku roku można w Polnord zaobserwować stopniowy wzrost sprzedaży miesiąc do miesiąca. Obserwujemy zainteresowanie większymi mieszkaniami, które w latach minionych nie spełniały kryteriów programu Rodzina na Swoim. W rezultacie Polnord osiągnął na sprzedaży wysokie obroty pomimo mniejszej ilości sprzedanych jednostek w stosunku do I kwartału ubiegłego roku" - napisano w komunikacie prasowym.

Deweloper poinformował, że największym zainteresowaniem klientów cieszyły się inwestycje w Warszawie i Trójmieście. Wysoką sprzedaż spółka osiągnęła także w Szczecinie. Deweloper podpisał również 14 umów rezerwacyjnych.

Reklama

Ponadto, w pierwszych trzech miesiącach roku spółka wydała 135 lokali głównie w projektach deweloperskich zlokalizowanych w Trójmieście i Szczecinie.

Polnord poinformował, że obecnie prowadzone są przygotowania do rozpoczęcia trzech nowych inwestycji.

"W II i III kwartale 2013 r. zostaną uruchomione projekty Dwa Tarasy przy ul. Przemyskiej w Gdańsku, Brama Sopocka przy ul. Sopockiej w Gdyni oraz Neptun w podwarszawskich Ząbkach" - podano w komunikacie.

"Zarząd szacuje, że po wprowadzeniu nowych projektów do oferty, poziom sprzedaży będzie kształtował się na poziomie 100 mieszkań miesięcznie" - dodano.

W 2012 roku grupa Polnordu znalazła nabywców na 906 mieszkań i wydała w sumie 939 lokali.

W swojej strategii deweloper informował, że w okresie najbliższych dwóch lat, zamierza zwiększyć sprzedaż mieszkań - w oparciu o posiadany bank ziemi oraz o nowe projekty - do poziomu 1.500-2.000 lokali rocznie.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: Mieszkanie+
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »