Polsat liderem wpływów z reklam w I kwartale 2011 roku

Wpływy z reklam Telewizji Polsat, przejmowanej przez Cyfrowy Polsat, w pierwszym kwartale 2011 roku wyniosły 629,1 mln zł i były o 14,9 proc. wyższe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku - poinformowały Wirtualnemedia.pl., powołując się na dane TNS OBOP, opracowane na podstawie oficjalnych cenników (nie obejmują rabatów).

Na drugim miejscu w zestawieniu znalazł się TVN, którego przychody reklamowe spadły o 2,6 proc. do 571,5 mln zł. Trzecia była TVP 1 z kwotą blisko 486 mln zł, czyli o 2,7 proc. niższą niż rok wcześniej. Natomiast czwarta TVP 2 odnotowała wzrost wpływów z reklam o 3,6 proc. do poziomu 320,9 mln zł.

Piątą lokatę zajęła stacja VIVA Polska, która była jednocześnie liderem kanałów tematycznych. Jej przychody wyniosły 126,7 mln zł i były o 2,2 proc. niższe niż rok temu.

- - - - -

Cyfrowy Polsat podpisał w czwartek z konsorcjum banków umowy kredytowe o wartości do 3 mld zł na zakup Telewizji Polsat.

Reklama

Finansowanie dłużne zostanie wykorzystane w transakcji równocześnie z emisją warrantów zamiennych na akcje o wartości 1,15 mld zł. Zgodnie z umową inwestycyjną zawartą w połowie listopada 2010 roku, Cyfrowy Polsat kupuje 100 proc. akcji Telewizji Polsat za 3,75 mld zł.

Pobierz za darmo: program PIT 2010

- Po kilku miesiącach negocjacji podpisaliśmy umowy kredytowe na satysfakcjonujących nas warunkach. Już wkrótce nastąpi finalizacja transakcji, dzięki której Cyfrowy Polsat wraz z Telewizją Polsat utworzą największą grupę medialną w Polsce - powiedział cytowany w komunikacie Dominik Libicki, prezes platformy cyfrowej.

ZOBACZ AUTORSKĄ GALERIĘ ANDRZEJA MLECZKI

PAP
Dowiedz się więcej na temat: wpływy | Cyfrowy Polsat | Polsat | TNS OBOP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »