Polski LiveChat wygrywa w globalnym rankingu GetRank

Rozwiązanie LiveChat wrocławskiej spółki LiveChat Software zostało uznane za najlepsze na świecie w kategorii "Customer Service & Support Software" prestiżowego rankingu GetRank. Zestawienie jest publikowane kwartalnie przez serwis GetApp.com należący do firmy Nubera z Grupy Gartner.

Rozwiązanie LiveChat wrocławskiej spółki LiveChat Software zostało uznane za najlepsze na świecie w kategorii "Customer Service & Support Software" prestiżowego rankingu GetRank. Zestawienie jest publikowane kwartalnie przez serwis GetApp.com należący do firmy Nubera z Grupy Gartner.

- Pierwsze miejsce w bardzo istotnym dla naszej branży rankingu stanowi duży sukces, tym bardziej że ocena końcowa jest uzależniona od opinii użytkowników. To również docenienie ciężkiej pracy i potwierdzenie, że idziemy w dobrą stronę, bo LiveChat jest stale rozwijany, modyfikowany i ulepszany - powiedział Szymon Klimczak, dyrektor marketingu LiveChat Software.

Ranking GetRank to zestawienie najważniejszych rozwiązań dostępnych w modelu cloud. Każde z nich jest oceniane co trzy miesiące m.in. pod względem oceny użytkowników, jakości aplikacji mobilnych, bezpieczeństwa itd.

Reklama

Maksymalnie w rankingu można uzyskać notę w wysokości 100 pkt. Bieżący wynik LiveChat to 86/100. Pozwolił on polskiej firmie znacząco wyprzedzić inne rozwiązania - pełne wyniki można znaleźć tutaj.

- LiveChat osiągnął pierwsze miejsce w kategorii Customer Service, w wyniku znaczącej poprawy ocen. Dzięki 93 recenzjom, ponad 50 integracjom z innymi produktami SaaS oraz jednej z najwyższych ocen w zakresie bezpieczeństwa wskoczył na pozycję lidera tego zestawienia, a jego ogólna ocena wzrosła aż o 13 punktów w stosunku do naszego rankingu z IV kwartału zeszłego roku - powiedziała Suzie Blaszkiewicz, project manager odpowiedzialna za GetRank.

Warto też zaznaczyć, że LiveChat konkuruje w bardzo mocno obsadzonej kategorii. W zestawieniu GetRank kategoria "Customer Service & Support Software" obejmuje rozwiązania z zakresów: Call Center, Customer Service, Feedback and Reviews Management, Help Desk & Ticketing, IT Service Management (ITSM), Live Chat i Remote Support.

GetApp.com to jeden z najważniejszych i najbardziej wpływowych serwisów B2B zajmujących się rozwiązaniami dla biznesu w modelu cloud. Analizuje i ocenia dostępne aplikacje, przede wszystkim pod względem ich użyteczności i korzyści dla klientów biznesowych (głównie mniejszych i średnich przedsiębiorstw).

LiveChat Software to notowana na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie spółka informatyczna. Spółka działa na rynku globalnym, a z jej rozwiązania LiveChat korzysta obecnie 13,5 tys. firm, instytucji i urzędów z całego świata. W zeszłym roku rynkowa wycena LiveChat Software na giełdzie przekroczyła poziom miliarda złotych.

W ubiegłym roku LiveChat Software zwiększył swoją bazę klientów o 43% do 13 493 firm (stan na 1 stycznia 2016 r.), a w samym grudniu pozyskał 326 klientów netto (wliczając odejścia).

LiveChat Software został też nominowany w zeszłym roku do nagrody Federacji Europejskich Giełd Papierów Wartościowych w kategorii "most internationally-minded newcomer".

Liczba klientów przekłada się bezpośrednio na wyniki finansowe. 26 listopada spółka przedstawiła raport za I połowę swojego roku finansowego 2015/16 (czyli okres 1 kwietnia - 30 września). W tym czasie jej zysk netto wzrósł o 70 proc. do 12,71 mln zł, a skonsolidowane przychody o 65 proc. do 23,7 mln zł.

LiveChat Software S.A. to dostawca oprogramowania służącego bezpośredniej komunikacji w internecie pomiędzy odwiedzającym stronę www, a jej właścicielem. Jest też jednym z globalnych liderów oprogramowania typu live chat. Spółka 11 kwietnia 2014 r. zadebiutowała na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, a w listopadzie 2015 r. jej kapitalizacja przekroczyła poziom miliarda złotych.

opr.MZB

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »