ProxyAd planuje debiut na NC

ProxyAd, która buduje ogólnopolską sieć nadajników wysyłających reklamę na telefony komórkowe z wykorzystaniem technologii bezprzewodowych, w najbliższych tygodniach zadebiutuje na rynku NewConnect - podała spółka w komunikacie prasowym.

ProxyAd, która buduje ogólnopolską sieć nadajników wysyłających reklamę na telefony komórkowe z wykorzystaniem technologii bezprzewodowych, w najbliższych tygodniach zadebiutuje na rynku NewConnect - podała spółka w komunikacie prasowym.

Firma sprzedała wcześniej w ofercie prywatnej 18,9 proc. akcji.

"Debiut na NewConnect to tylko część planów, jakie spółka pragnie zrealizować w tym roku. Głównym celem jest rozbudowa sieci aktywnych nadajników w już pozyskanych lokalizacjach - co znacząco zwiększy potencjał reklamowy oferowany klientom" - powiedział cytowany w komunikacie Dawid Korczyński, prezes ProxyAd.

Obecnie spółka ma podpisane umowy na ponad 700 lokalizacji pod instalacje swoich nadajników, z czego już prawie w 150 z nich są one zainstalowane i aktywne. Firma wysyła ponad 700 tys. komunikatów reklamowych miesięcznie za pomocą technologii Bluetooth.

Reklama

Do końca roku spółka planuje rozbudować sieć aktywnych nadajników do 350, co powinno dać dotarcie do 6 mln konsumentów.

Spółka ProxyAd działa na rynku od 2007 roku, od samego początku w branży marketingu sąsiedztwa (ang. proximity marketing) z wykorzystaniem technologii bezprzewodowych. Pierwsze kampanie reklamowe z wykorzystaniem technologii Bluetooth realizowane były w październiku 2007 roku.

Spółka posiada własną technologię w zakresie oprogramowania nadajników oraz systemu centralnego do zarządzania całością sieci nadajników reklamowych z jednego centralnego serwera.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: firma | nC+ | debiut | PROXYAD | Nieplanowane
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »