Przychody Telewizji Polsat w pierwszym półroczu 2010 wzrosły ponad rynek

- Przychody Telewizji Polsat w pierwszej połowie 2010 roku wzrosły ponad zwyżkę rynku reklamy telewizyjnej - poinformował PAP Zygmunt Solorz-Żak, główny akcjonariusz stacji.

- Widzimy poprawę na rynku reklamy. Nasz przychody zwiększyły się nawet bardziej niż dynamika rynku - powiedział Solorz-Żak, nie podając dokładnych liczb.

Według szacunków domu mediowego Starlink, w pierwszym półroczu 2010 rynek reklamy telewizyjnej zwiększył się o 8,5 proc. TVN ocenia natomiast ten wzrost na 8 proc.

Telewizja Polsat nie publikowała danych za pierwsze półrocze ubiegłego roku, w całym 2009 roku skonsolidowane przychody wyniosły 1,045 mld zł.

Solorz-Żak podtrzymał wcześniejsze zapowiedzi dotyczące jednocyfrowego wzrostu skonsolidowanych przychodów i zysku netto w 2010 roku. W ubiegłym roku skonsolidowany wynik stacji wyniósł 159,8 mln zł.

Reklama

Jeszcze w 2010 roku lub na początku 2011 Polsat może uruchomić kanał muzyczno-młodzieżowy.

- Prace trwają, ale nie jest przesądzone, czy nowy kanał ruszy pod koniec tego roku czy na początku przyszłego - powiedział Solorz-Żak. Po koniec 2009 roku uruchomiony został kanał dziecięcy Polsat JimJam, który przygotowywany jest razem ze spółką Chello Zone. Wcześniej we wrześniu ruszył Polsat Futbol, a w październiku Polsat Film.

Obecnie w portfolio grupy znajduje się 13 kanałów. Są to: Polsat, Polsat 2, Polsat HD, Polsat News, Polsat Cafe, Polsat Play, Polsat Film, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Sport HD, Polsat Futbol, TV Biznes oraz Polsat JimJam.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: przychód | telewizje | sport | Polsat | Polsat Sport | reklamy | rynek reklamy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »