PZU nie odczuje znaczącego wpływu wdrożenia nowego systemu produktowego na wyniki

PZU nie odczuje znaczącego wpływu procesu wdrożenia nowego systemu produktowego na swoje wyniki - poinformował podczas konferencji, Andrzej Klesyk, prezes ubezpieczyciela. Dodał, że koszt wdrożenia systemu jest liczbą dziewięciocyfrową w złotych, a roczne oszczędności po stronie IT z tytułu jego uruchomienia wyniosą 10-20 mln zł.

PZU nie odczuje znaczącego wpływu procesu wdrożenia nowego systemu produktowego na swoje wyniki - poinformował podczas konferencji, Andrzej Klesyk, prezes ubezpieczyciela. Dodał, że koszt wdrożenia systemu jest liczbą dziewięciocyfrową w złotych, a roczne oszczędności po stronie IT z tytułu jego uruchomienia wyniosą 10-20 mln zł.

- Proces wdrożenia systemu nie będzie miał znaczącego wpływu na wyniki PZU - powiedział Klesyk.

Poinformował też, że koszt wdrożenia systemu jest liczbą dziewięciocyfrową w złotych.

Plan wdrożenia systemu zakłada przeprowadzenie pilotażu w pierwszej połowie 2013 r. oraz stopniową migrację klientów i polis ubezpieczeniowych do nowego systemu do 2015 r.

Przez pewien czas PZU będzie ponosić koszty utrzymania starego systemu i jednocześnie koszty wdrożenia nowego. Po wdrożeniu nowego systemu grupa oczekuje oszczędności.

- Dzięki wdrożeniu tego systemu roczne oszczędności po stronie IT wyniosą między 10 a 20 mln zł. Spodziewamy się też oszczędności po stronie back office, ale obecnie trudno je oszacować - powiedział Klesyk.

Reklama

Dodał, że koszty utrzymania nowego systemu powinny być 20 proc. niższe w porównaniu z utrzymaniem obecnego systemu, a koszty rozwoju około 50 proc. niższe.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: PZU SA | Andrzej Klesyk | klesyk
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »