QubicGames: ponad milion użytkowników gry Geki Yaba na świecie

Spółka z portfela funduszu ERNE VENTURES zakończyła ofertę publiczną i planuje debiut na NewConnect.

Spółka z portfela funduszu ERNE VENTURES zakończyła ofertę publiczną i planuje debiut na NewConnect.

QubicGames - deweloper globalnych gier video - zanotował ponad milion użytkowników gry Geki Yaba Runner, dostępnej na świecie na konsole Nintendo oraz na urządzeniach mobilnych (IOS/Android).

Ponad 50% użytkowników gry odnotowano w Azji, a w Japonii była ona drugą najchętniej kupowaną aplikacją na konsole Nintendo 3DS w lipcu 2013 roku. QubicGames jest jedynym w Polsce partnerem Nintendo od 10 lat, współpracuje też z globalnym wydawcą gier Chillingo, a w czerwcu 2016 sfinalizował umowę z Circle Entertainment na wydanie Geki Yaba Runner DX na platformę Nintendo 3DS w Japonii, Korei Południowej, Chinach, na Tajwanie i w Hongkongu.

Reklama

Spółka zamierza także wydać grę w Europie, Ameryce Północnej i Południowej bezpośrednio przy współpracy z Nintendo of Europe i Nintendo of America.

"W ciągu ponad 10 lat z sukcesem zrealizowaliśmy ponad 20 światowych produkcji gier, głównie na konsole Nintendo oraz urządzenia mobilne z systemem iOS i Android, a w ostatnim, czasie umacniamy też obecność na platformach PC/Mac i konsolach Sony PlayStation. Nasze gry wydawane są na całym świecie ze szczególnym uwzględnieniem rynku chińskiego i japońskiego, gdzie cieszą się ogromną popularnością,. Mamy już sfinalizowane umowy z azjatyckimi wydawcami, co gwarantuje dotarcie do szerokiego grona użytkowników" - mówi Jakub Pieczykolan, twórca i prezes QubicGames.

QubicGames sfinalizowała w czerwcu 2016 roku ofertę publiczną i planuje debiut na rynku NewConnect. Środki pozyskane z oferty zostaną przeznaczone na rozwój dwóch flagowych projektów spółki - gier Robonauts oraz Shadow. Spółka planuje corocznie wprowadzać na rynek przynajmniej jedną dużą produkcję na nowym IP, będzie także wzmacniać swój potencjał wydawniczy przez zacieśnienie współpracy z azjatyckimi partnerami oraz utworzenie spółki zależnej w Stanach Zjednoczonych. Dodatkowo QubicGames rozwija globalny portal wspierający deweloperów gier AdoptMyGame.com.

"Pozyskaliśmy środki na rozwój gier od funduszu ERNE VENTURES, a także z oferty publicznej, która zakończyła się 64% redukcją w transzy indywidualnej. W najbliższych tygodniach powinniśmy zadebiutować na NewConnect. Obecnie koncentrujemy się na jak najszerszej komercjalizacji naszych projektów w Azji oraz w USA. Zakładamy, że pierwsze efekty naszych działań będą widoczne w wynikach finansowych na koniec 2016 roku" - dodaje Pieczykolan.

QubicGames:

QubicGames S.A. jest studiem deweloperskim, które zostało założone w 2004 r. i wyprodukowało już łącznie ponad dwadzieścia gier wideo na konsole Nintendo, platformy mobilne iOS/Android, Sony PlayStation Vita, a także komputery PC/Mac. Spółka prowadzi prace nad czterema produkcjami, w tym gry "Robonauts", której premierę przewidziano na czwarty kwartał 2016 r. W tym roku ma także nastąpić debiut gry "Air Race Speed" na konsolę PS Vita w modelu Premium oraz urządzenia z systemem iOS/Android w modelu Free2Play.

http://qubicgames.com/pl/start/

Kanał youtube: https://www.youtube.com/channel/UCN3vna89IcHIa7FxgtXFfrQ

ERNE VENTURES:

ERNE VENTURES jest funduszem typu Venture Capital. Fundusz inwestuje na wczesnych etapach rozwoju biznesu głównie w gry komputerowe, VR , produkty luksusowe oraz wysoce innowacyjne technologie. Spółki ze swojego portfolio ERNE VENTURES wprowadza docelowo na rynek publiczny NewConnect.

oprMZB

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »