Ronson osiągnął cel 500 sprzedanych mieszkań w 2013 r.

Ronson Development sprzedał dotychczas ponad 500 mieszkań w 2013 r., osiągając tym samym cel sprzedażowy założony na ten rok. W całym 2012 r. Ronson znalazł nabywców na 380 lokali.

Ronson Development sprzedał dotychczas ponad 500 mieszkań w 2013 r., osiągając tym samym cel sprzedażowy założony na ten rok. W całym 2012 r. Ronson znalazł nabywców na 380 lokali.

W 2013 r. największym zainteresowaniem klientów cieszą się mieszkania w warszawskich projektach: Sakura na Mokotowie (120 lokali) oraz Espresso (106) i Verdis (86) na Woli. Dużo klientów przyciągnęły także inwestycje poza Warszawą: Panoramika w Szczecinie (43), Naturalis w podwarszawskich Łomiankach (42), Młody Grunwald w Poznaniu (36) oraz Chilli City w podpoznańskich Tulcach (27).

- Mamy do czynienia z najlepszym rokiem w historii Ronsona pod względem sprzedaży. Osiągnięcie naszego celu sprzedażowego 500 mieszkań na miesiąc przed końcem roku jest potwierdzeniem zaufania jakim obdarzają nas klienci oraz dowodem ogólnej poprawy nastrojów na rynku mieszkaniowym - mówi Andrzej Gutowski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Ronson Development. - W 2014 r. chcemy dalej rozbudowywać już realizowane osiedla oraz wprowadzić do oferty szereg nowych inwestycji, co pozwoli nam jeszcze bardzie zwiększyć skalę działalności i tym samym wynik sprzedażowy - dodaje Andrzej Gutowski.

Reklama

W poszczególnych kwartałach 2013 r. Ronson sprzedał: 132 lokale w I kwartale, 163 w II kwartale oraz 123 w III kwartale.

Opr. KM

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj

informacje gospodarcze

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Mieszkanie+ | mieszkanie | Ronson Europe N.V. | 500 zł na dziecko
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »