SARE: Debiut na New Connect przyspieszy rozwój

SARE SA jest liderem w dziedzinie e-mail marketingu. Z udostępnianego przez firmę systemu do wysyłek e-maili korzysta już ponad 350 firm.

SARE SA jest liderem w dziedzinie e-mail marketingu. Z udostępnianego przez firmę systemu do wysyłek e-maili korzysta już ponad 350 firm.

Funkcjonuje w sektorze reklamy elektronicznej i koncentruje swoją działalność na świadczeniu usług w tym segmencie rynku na terenie całej Polski i za granicą. Firma udostępnia narzędzia, planuje kampanie, przygotowuje kreacje, wysyła newslettery i wiadomości SMS, opracowuje raporty i analizy, prowadzi szkolenia, buduje bazy adresowe i zarządza nimi. Wśród klientów SARE znajdują się takie marki, jak: Media Markt, IKEA, Payback, Siemens, Premium Club, DPD, Agros Nova, Bauer, Netsprint, Bankier.pl, Mediarun, Grupa Hotelowa Orbis, Saturn, Kamis, Lexus, Fiat, Danone, Getin Holding i Murator.

Reklama

Początki działalności SARE sięgają 2005 roku, kiedy powstała SARE sp. z o.o., która wyspecjalizowała się w dostarczaniu kompleksowych usług e-mail marketingowych. Już w pierwszym roku działalności SARE sp. z o.o. przekroczyła próg rentowności. Na okres 2005-2007 przypadł początkowy, dynamiczny rozwój podstawowej działalności spółki. Firma jednocześnie rozbudowywała biura w Warszawie i Rybniku. W kolejnych latach miał miejsce dalszy wzrost wartości przychodów, zysk netto w 2008 roku wzrósł o 143 proc. w stosunku do roku poprzedniego. W 2008 roku wprowadzono nową usługę - kampanie SMS. W 2009 roku przekroczona została liczba 300 klientów korzystających z systemu SARE podczas realizacji założeń kampanii e-mail marketingowych. W tym czasie rozszerzona została oferta produktowa o usługę mail-media, w ramach której realizowane są kampanie mailingowe. Firma przyłożyła dużą wagę do rozbudowy baz adresowych oraz rozwoju usług konsultingowych, dostarczając swoim klientom kompleksowe rozwiązania.

Momentem przełomowym w funkcjonowaniu SARE było wdrożenie w 2010 roku autorskiego języka programowania SAREscript, który został zaimplementowany w narzędziach e-mail marketingowych. Od tego momentu firma jako pierwsza na polskim rynku dostarcza rozwiązania, które mogą być dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów, ich modelu biznesowego i umożliwiają wykorzystanie tak zaawansowanych funkcji, jak personalizacja czy targetowanie behawioralne. W tym samym roku powołano do życia Spółkę zależną Inis sp. z o.o. udostępniającą darmowe narzędzie do e-mail marketingu w zamian za możliwość realizacji kampanii e-mailingowych do zgromadzonych w systemie adresatów.

W październiku 2010 roku SARE znalazła się w gronie finalistów konkursu Deloitte Technology Fast50 Central Europe, wyróżniającym najszybciej rozwijające się firmy z Europy Środkowej, działające w branży TMT (Technologia, Media & Telekomunikacja). Firma zajęła wysokie piętnaste miejsce w rankingu notując wzrost obrotów o 753 proc. przez pięć lat swojej działalności i szóstą pozycję wśród jedenastu polskich firm, które zakwalifikowały się do czołowej pięćdziesiątki.

Sprawdź bieżące informacje z rynku pierwotnego GPW w Biznes INTERIA.PL

Długoterminowa strategia spółki zakłada dostarczanie komplementarnych usług w zakresie e-mail marketingu poprzez stworzenie silnej grupy kapitałowej SARE SA i utrzymanie dotychczasowego, ponad pięćdziesięcioprocentowego tempa wzrostu. W tym celu podjęto decyzję o przekształceniu SARE w spółkę akcyjną i wejściu na rynek NewConnect. Pozyskane z emisji papierów wartościowych środki zostaną przeznaczone na rozwój usług w ramach spółek zależnych Inis Sp. z o.o. i mail-media Sp. z o.o.

Pobierz za darmo: program PIT 2010

IPO.pl
Dowiedz się więcej na temat: Sara | NEW
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »