Spółka B3System wdroży Centrum Informacji Telefonicznej w ZUS-ie
Grupa Kapitałowa B3System S.A. (GPW: B3S) podpisała umowę z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych na zakup i wdrożenie Centrum Informacji Telefonicznej. Wartość umowy to prawie 5 mln zł netto.
W wyniku postępowania o zamówieniu publicznym, B3System S.A. wygrała przetarg na wdrożenie zintegrowanego systemu Contact Center i IVR dla obsługi telefonicznej i internetowej klientów ZUS.
W ramach kontraktu spółka dostarczy i wdroży stosowne urządzenia wraz z oprogramowaniem, a także przeprowadzi szkolenie z obsługi systemu oraz zapewni wsparcie w utrzymaniu dostarczonego rozwiązania. Szczegółowa wartość umowy wyniosła 4 990 325,89 zł.
- Uczestniczymy w wielu postępowaniach przetargowych organizowanych przez podmioty z sektora administracji publicznej. Obserwujemy wyraźne ożywienie w tym segmencie rynku, wynikające z potrzeby dostosowania posiadanej infrastruktury informatycznej do dzisiejszych standardów rozwiązań IT. Zgodnie z prognozami dla branży teleinformatycznej w Polsce na rok 2011, to właśnie sektor administracji publicznej ma w tym roku dokonywać największych inwestycji w rozwiązania z zakresu nowych technologii - powiedział Mirosław Kaliński, prezes B3System S.A.
Sprawdź bieżące notowania spółki B3System S.A. na stronach INTERIA.PL
Oprac. MD