Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w sierpniu spadła o 10,2 proc. rdr
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w sierpniu 2010 roku 319 946 sztuk i było o 10,2 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w sierpniu 2010 roku było niższe o 2,4 proc. w stosunku do lipca 2010 roku.
Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w sierpniu 99 531 egzemplarzy, co oznacza spadek o 1,6 proc. miesiąc do miesiąca.
Od połowy września 2009 roku gazeta ta jest wydawana jako połączony tytuł "Dziennika" i "Gazety Prawnej".
W sierpniu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska.
Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 426 776 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 6,2 proc.
Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 1,7 proc.
W sierpniu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 5,7 proc., do 173 903 sztuk. Miesiąc do miesiąca spadło o 2,3 proc.
Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w sierpniu wyniosło 132 719 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 3,0 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 1,6 proc.