Tro Media 20 września zadebiutuje na NewConnect

Tro Media, wrocławska spółka z segmentu nowych technologii, w poniedziałek 20 września zadebiutuje na NewConnect - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

Tro Media, wrocławska spółka z segmentu nowych technologii, w poniedziałek 20 września zadebiutuje na NewConnect - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

Tro Media z prywatnej oferty akcji pozyskała blisko 1,9 mln zł z czego 85 proc. zamierza przeznaczyć na przejęcia.

- Wybór podmiotów, w które zainwestujemy, to obecnie największy przedmiot naszej aktywności. Aktualnie prowadzimy rozmowy nt. przejęć kilku podmiotów związanych głównie z rynkiem internetowym w branży technologicznej, która będzie znacząco poszerzała zasięg spółki w zakresie prowadzenia portali internetowych, a także branży prawniczej, turystycznej, marketingowej oraz rejestracji domen i hostingu - powiedział cytowany w komunikacie Marcin Misztal, prezes Tro Media.

Reklama

Oprócz przejęć strategia Tro Media przewiduje budowę grupy nowych portali, co ma przyczynić się do dalszego zwiększenia atrakcyjności spółki, zwiększenie zasięgu sprzedaży powierzchni reklamowej o serwisy zewnętrzne oraz stworzenie nowych usług i produktów związanych z reklamą w różnych mediach.

Tro Media jeszcze w 2010 roku planuje rozszerzyć ofertę o uruchomienie innowacyjnego na polskim rynku produktu do optymalizacji planowania kampanii reklamowych w outdoorze (system umożliwiający automatyzację w zamieszczaniu reklam na portalach spółki).

- Tak przygotowana strategia ma dać w przyszłości znaczący wzrost wartości spółki, umożliwiający wejście na rynek główny GPW - powiedział Misztal.

W 2009 roku Tro Media osiągnęła ponad 2 mln zł przychodów i zysk w wysokości 663 tys. zł. Prognoza na 2010 r. zakłada wzrost przychodów do 3,2 mln i blisko 1,5 mln zysku netto.

Tro Media w formie spółki akcyjnej działa od 9 lipca br. Do końca 2009 r. działalność prowadzona była w formie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, która w 2010 r. została wniesiona do spółki z˙ograniczoną odpowiedzialnością, a ta następnie przekształcona w spółkę akcyjną.

Działalność Tro Media opiera się na kilku uzupełniających się płaszczyznach skupionych wokół rynku multimediów: budowie grupy portali internetowych w różnych kategoriach tematycznych, zarządzaniu powierzchnią reklamową i na działalności inwestycyjnej.

Organizatorem oferty i autoryzowanym doradcą spółki jest Biuro Maklerskie DnB Nord.

Sprawdź bieżące informacje z rynku pierwotnego GPW

INTERIA.PL/PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »