Tro Media planuje debiut na NewConnect w II połowie sierpnia

Jeszcze tylko kilka dni mają inwestorzy, aby złożyć zapisy na akcje Tro Media - spółki z segmentu nowych technologii z Wrocławia. Tro Media w ofercie prywatnej chce pozyskać 2 mln zł, które przeznaczy m.in. na budowę portali internetowych w różnych kategoriach, zwiększenie zasięgu sprzedaży powierzchni reklamowej oraz inwestycje w atrakcyjne istniejące projekty.

Jeszcze tylko kilka dni mają inwestorzy, aby złożyć zapisy na akcje Tro Media - spółki z segmentu nowych technologii z Wrocławia. Tro Media w ofercie prywatnej chce pozyskać 2 mln zł, które przeznaczy m.in. na budowę portali internetowych w różnych kategoriach, zwiększenie zasięgu sprzedaży powierzchni reklamowej oraz inwestycje w atrakcyjne istniejące projekty.

Poza nową emisją akcje za 1 mln zł sprzedaje główny akcjonariusz. Zapisy trwają do 26 lipca br., a debiut planowany jest na drugą połowę sierpnia. Organizatorem oferty i Autoryzowanym Doradcą spółki jest Biuro Maklerskie DnB NORD.

- Jestem przekonany że oferta zakończy się sukcesem. Liczne spotkania i dotychczasowy przebieg oferty pokazały, że inwestorzy dostrzegają duży potencjał rynku, na którym prowadzimy działalność i pozytywnie oceniają przedstawianą strategię rozwoju. Poza tym pokazaliśmy, że jesteśmy wiarygodni i skuteczni, pozyskując wcześniej na rozwój środki UE oraz realizując dotychczasowe inwestycje - mówi Marcin Misztal, prezes Tro Media S.A.

Reklama

Tro Media w formie spółki akcyjnej działa od 9 lipca br. Do końca 2009 roku działalność prowadzona była w formie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, która w tym roku została wniesiona do spółki z o.o., a ta następnie przekształcona w SA. W 2009 roku firma Tro Media osiągnęła przychód ponad 2 mln zł. i zysk w wysokości 663 tys. zł., który byłby zdecydowanie wyższy (1,45 mln zł) gdyby nie konieczność zaliczenia w koszty otrzymanej dotacji z UE.

- - - -

Tro Media jest spółką akcyjną z segmentu nowych technologii - jej działalność opiera się na kilku uzupełniających się płaszczyznach skupionych wokół rynku multimediów:

Działalność portali internetowych - skupiona jest na budowaniu grupy portali internetowych w różnych kategoriach tematycznych (zarówno poprzez tworzenie nowych, rozbudowę dotychczasowych, jak i akwizycję). Zarządzanie powierzchnią reklamową - firma specjalizuje się w kompleksowej obsłudze kampanii reklamowych w mediach elektronicznych. Za pośrednictwem swoich jak i zewnętrznych serwisów internetowych oferuje dedykowane formy reklamowe, pośrednictwo oraz wsparcie sprzedaży produktów oraz usług.

Działalność inwestycyjna - spółka buduje pozycję na rynku gromadząc w swoim portfelu różne portale tematyczne, część z nich tworzy od podstaw, inne pozyskuje w drodze zakupu.

Sprawdź bieżące informacje z rynku pierwotnego GPW

Informacja prasowa
Dowiedz się więcej na temat: inwestorzy | debiut
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »