Notowania akcji spółki CCC z 30 października 2020 roku

W piątek, 30 października CCC (CCC) rozpoczęło notowania od poziomu 36,3 zł, czyli o 3,35 proc. mniej niż na zamknięciu czwartkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 37,56 zł. To była minimalna wartość tej spółki tego dnia. Poziom maksymalny - 39,5 zł - spółka osiągnęła o godzinie 15.12 by na zamknięciu spaść do poziomu 38,75 zł.

Liczba transakcji dla spółki CCC wyniosła 120, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 349 241 sztuk. Obroty wyniosły 12,8 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Spółka przełamała tendencję spadkową trwającą od 2 sesji i odnotowała wzrost. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zmniejszyła się o 8,07 proc., w ciągu miesiąca spadła o 15,39 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy obniżyła się o 69,87 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 64,77 proc.

W piątek CCC zachowywało się lepiej niż rynek. Indeks WIG spadł o 1,66 proc. do poziomu 44 098 punktów, a wartość spółki wzrosła o 3,17 proc. Spółki z sektora odzieżowego do których należy także CCC ciągnęły mocno rynek w dół, wartość indeksu WIG-ODZIEZ spadła o 2,90 proc. do poziomu 3 092 punktów. To między innymi słaba kondycja spółek z branży odzieżowej na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG spadł. W odniesieniu do analizowanej spółki cały sektor odzieżowy zachowywał się dużo gorzej niż CCC, gdyż wartość indeksu WIG-ODZIEZ spadła o 2,90 proc., a wartość spółki wzrosła o 3,17 proc.

CCC jest największą detaliczną firmą obuwniczą w Europie Środkowej i największym producentem obuwia w Europie. Grupa posiada prawie 800 salonów w 16 krajach. Salony sprzedaży znajdują się w dużych centrach handlowych lub przy ważnych ciągach komunikacyjnych, w prestiżowych lokalizacjach miejskich. Poza Europą Środkowo-Wschodnią, marka CCC w ostatnim czasie zaistniała również na rynkach Europy Zachodniej – w Niemczech i Austrii. W ciągu roku spółka sprzedaje ponad 28 mln par obuwia. Grupa posiada łącznie 67 zarejestrowanych własnych marek towarowych (m.in. Lasocki i Sprandi). (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »