Notowania akcji spółki LPP z 13 lipca 2021 roku

We wtorek, 13 lipca LPP (LPP) rozpoczęło notowania od poziomu 13500 zł, czyli takiego, na jakim zakończyła się poprzednia sesja. O godzinie 9.04 kurs akcji spadł do poziomu 13490 zł, a następnie o 16.36 wzrósł do wartości 13840 zł, by na zamknięciu spaść do poziomu 13830 zł.

Liczba transakcji dla spółki LPP wyniosła 97, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 1 194 sztuk. Obroty wyniosły 14,1 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Spółka, po poprzednim spadku, odnotowała wzrost podobnie jak to miało miejsce w ostatni piątek, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zwiększyła się o 9,33 proc., w ciągu miesiąca wzrosła o 25,05 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zwiększyła się o 105,96 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 114,92 proc.

Reklama

We wtorek LPP zachowywało się lepiej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 0,43 proc. do poziomu 67 449 punktów, a wartość spółki wzrosła aż o 2,44 proc. Spółki odzieżowe do których należy także LPP pchały mocno rynek do góry, wartość indeksu WIG-ODZIEZ wzrosła o 2,40 proc. do poziomu 8 324 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek odzieżowych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł.

LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce, krajach Europy Centralnej, Wschodniej i Zachodniej oraz krajach Bliskiego Wschodu. Produkcja odzieży jest zlecana zakładom w Polsce i zagranicą (głównie Chiny). LPP zarządza pięcioma markami: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Międzynarodowa sieć sprzedaży liczy obecnie blisko 1800 salonów stacjonarnych na 25 krajach. (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »