Notowania akcji spółki LPP z 21 września 2022 roku

W środę, 21 września LPP (LPP) rozpoczęło notowania od poziomu 8305 zł, czyli o 0,24 proc. mniej niż na zamknięciu wtorkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 8325,0 zł. O godzinie 10.41 kurs akcji spadł do poziomu 8275 zł, a następnie o 16.48 wzrósł do wartości 8535 zł, by na zamknięciu spaść do poziomu 8470 zł.

Liczba transakcji dla spółki LPP wyniosła 83, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 1 746 sztuk. Obroty wyniosły 10,9 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Spółka, po poprzednim spadku, odnotowała wzrost podobnie jak to miało miejsce w ostatni poniedziałek, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zmniejszyła się o 0,88 proc., w ciągu miesiąca obniżyła się o 11,82 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy spadła o 41,34 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 44,02 proc.

W środę LPP zachowywało się lepiej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 0,46 proc. do poziomu 49 478 punktów, a wartość spółki wzrosła aż o 1,74 proc. Spółki odzieżowe do których należy także LPP pchały mocno rynek do góry, wartość indeksu WIG-ODZIEZ wzrosła o 1,43 proc. do poziomu 4 795 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek odzieżowych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł.

LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce, krajach Europy Centralnej, Wschodniej i Zachodniej oraz krajach Bliskiego Wschodu. Produkcja odzieży jest zlecana zakładom w Polsce i zagranicą (głównie Chiny). LPP zarządza pięcioma markami: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Międzynarodowa sieć sprzedaży liczy obecnie blisko 1800 salonów stacjonarnych na 25 krajach. (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »