Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 19 maja 2022 roku

W czwartek, 19 maja Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 96,2 zł, czyli o 1,13 proc. mniej niż na zamknięciu środowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 97,3 zł. To była minimalna wartość tej spółki w tym dniu. Poziom maksymalny - 97 zł - spółka osiągnęła o godzinie 16.14 by na zamknięciu spaść do poziomu 96,8 zł.

Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 14, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 848 sztuk. Spadek był przy małym obrocie, więc inwestorzy powinni obserwować co będzie się działo na kolejnych sesjach. Obroty wyniosły 79,3 tys. złotych, a w ostatnim miesiącu średni obrót dla tych akcji wynosił 1,11 mln zł.

Reklama

Spółka, po poprzednim wzroście, odnotowała spadek podobnie jak to miało miejsce w ostatni wtorek, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zwiększyła się o 8,76 proc., w ciągu miesiąca zmniejszyła się o 30,46 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy obniżyła się o 17,97 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 10,87 proc.

W czwartek Wirtualna Polska zachowywała się lepiej niż rynek. Indeks WIG spadł o 1,31 proc. do poziomu 55 555 punktów, a wartość spółki spadła tylko o 0,51 proc. Spółki z sektora medialnego do których należy także Wirtualna Polska ciągnęły mocno rynek w dół, wartość indeksu WIG-MEDIA spadła o 1,02 proc. do poziomu 6 572 punktów. To między innymi słaba kondycja spółek medialnych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG spadł.

Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »