ABPOL (ABP): Wprowadzenie produktów Abpol Company Polska do sieci Świat Prasy - raport 20

Zarząd Abpol Company Polska S.A. z siedzibą w Warszawie informuje, że wprowadził swoje produkty do sieci handlowej salonów prasowych Świat Prasy, w których sprzedawane będą prezerwatywy i plastry będące markami własnymi Abpol Company Polska.

Sieć Świat Prasy należy do grupy dynamicznie rozwijających się sieci typu convenience oferujących klientom prasę, artykuły tytoniowe, higieniczne, słodycze oraz napoje. Sieć ta posiada 112 salonów prasowych zlokalizowanych na terenie Polski w halach sieci handlowych Biedronka, Tesco, Polomarket, Netto, Intermarche, Kaufland, Simplymarket.

Reklama

Wprowadzenie produktów Emitenta do sieci Świat Prasy realizuje przyjętą przez Zarząd strategię rozwoju sprzedaży swoich produktów na rynku convenience przedstawioną w Dokumencie Informacyjnym.


Podstawa prawna:

§ 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu " Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"



Osoby reprezentujące spółkę:
Olgierd Wejner - Prokurent

GPW
Dowiedz się więcej na temat: Polskie | świat
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »