ICPGROUP (ICP): Umowa nabycia udziałów w spółce Concept Publishing Polska Sp. z o.o. - raport 28

Zarząd ICP Group S.A. informuje, iż w dniu 3 września 2015 r. podpisał z Concept Liberty Group umowę nabycia 2.692 udziałów o wartości nominalnej 50 zł każdy (100% udziałów) w spółce Concept Publishing Polska Sp. z o.o. Cena nabycia ww. udziałów wyniosła 100.000 zł. Transakcja została sfinansowana ze środków własnych Emitenta. Zgodnie z umową cena zostanie zapłacona w terminie 5 dni od zawarcia umowy.

Jednocześnie w dniu 3 września 2015 r. Nadzwyczajne Zgromadzenie Wspólników Concept Publishing Polska Sp. z o.o. podjęło uchwałę zobowiązującą jedynego wspólnika spółki tj. ICP Group S.A. do wniesienia, w ciągu jednego dnia od podjęcia w/w uchwały, dopłat w wysokości 403.800 zł. Zgodnie z uchwałą dopłaty mogą być zwrócone wspólnikowi na zasadach art. 179 KSH. ICP Group S.A. dokonało ww. dokapitalizowania spółki, celem przywrócenia jej płynności i zapewnienia dalszego dynamicznego rozwoju agencji.

Reklama

Concept Publishing Polska Sp. z o.o. jest agencją specjalizującą się w tworzeniu narzędzi content-marketingowych. Od 12 lat tworzy projekty typu custom publishing, takie jak magazyny, katalogi, newslettery czy raporty roczne i wszelkiego typu media drukowane wykorzystywane do komunikacji z konsumentami oraz partnerami biznesowymi, a także takie, które służą budowaniu i wzmacnianiu komunikacji wewnątrz przedsiębiorstw. Concept Publishing Polska Sp. z o.o. jest liderem rynku custom publishing w Polsce.

Od 4 lat Concept Publishing Polska Sp. z o.o. realizuje również projekty content-marketingowe do sieci i urządzeń mobilnych. Spółka tworzy kilkadziesiąt cyklicznych projektów wydawniczych dla kilkunastu firm polskich i międzynarodowych. Wśród klientów znajdują się m.in.: PKO BP, Douglas, Biedronka, Elli Lilly, USP Zdrowie, Pioneer, Payback, Mayland Real Estates, Segece, OBI, Agrosimex etc.

Przychody ze sprzedaży Concept Publishing Polska Sp. z o.o. za 2014 r. wyniosły 6.735,8 tys. zł, EBITDA wyniosła -135,1 tys. zł. Spółka poniosła stratę w wysokości 108,1 tys. zł. Kapitał własny na 31.12.2014 r. wyniósł 241,4 tys. zł.

Dzięki nabyciu ww. spółki oferta ICP Group S.A. ulegnie rozszerzeniu o narzędzia content-marketingowe. Ww. transakcja jest potwierdzeniem konsekwentnie realizowanej strategii Zarządu odnośnie rozwoju Grupy Kapitałowej ICP Group w oparciu m.in. o przejęcia podmiotów o komplementarnym profilu działania.



Osoby reprezentujące spółkę:
Krzysztof Michniewicz - Prezes Zarządu

GPW
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »