Abpol Company Polska S.A. rozszerza portfolio produktów

Abpol Company Polska S.A., Spółka notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2013 r., zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, rozszerzyła swoją ofertę produktów o nową linię suplementów diety - dropsy witaminowe Multifan. Emitent prognozuje, że nowy asortyment pozwoli docelowo zwiększyć jego łączne przychody o ok. 10%.

Abpol Company Polska S.A., Spółka notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2013 r., zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, rozszerzyła swoją ofertę produktów o nową linię suplementów diety - dropsy witaminowe Multifan. Emitent prognozuje, że nowy asortyment pozwoli docelowo zwiększyć jego łączne przychody o ok. 10%.

Spółka podpisała już z importerem tych towarów ramową umowę na ich dostawę do niej. Produkty marki Multifan są dedykowane głównie dla dzieci oraz osób dorosłych i stanowią bardzo dobre uzupełnienie diety w witaminy. Wpisują się one także w ofertę Abpolu, która jest przeznaczona dla punktów convenience, m.in. stacji paliwowych, saloników prasowych oraz sklepów oferujących produkty impulsowe. Spółka zamierza wprowadzić produkty linii Multifan do sprzedaży w sieciach handlowych, z którymi obecnie współpracuje. Będzie to stanowiło tym samym uzupełnienie ich dotychczasowej oferty.

Reklama

"Mamy już doświadczenie w sprzedaży tego typu produktów i liczymy, że po wprowadzeniu ich do oferty, uzyskamy dzięki nim dodatkowe 5-10% obrotu. Pierwsza sieć będzie zatowarowana już w kwietniu." - stwierdza Olgierd Wejner, Dyrektor Generalny Spółki Abpol Company Polska S.A.

Strategia Emitenta zakłada stałe rozszerzanie oferty o nowe produkty, głównie impulsowe. Abpol cały czas analizuje możliwości wprowadzania do sprzedaży nowych linii artykułów, które będą pasowały do jej portfolia. Zarząd Spółki liczy, że dzięki posiadanemu doświadczeniu oraz współpracy z wieloma sieciami handlowymi, rozszerzanie asortymentu pozwoli na istotny wzrost przychodów w kolejnych latach.

- Regularnie otrzymujemy propozycje dystrybucji różnego typu produktów. Jednak ze względu na charakter działalności Zarząd decyduje się tylko na produkty, które idealnie pasują do obecnego portfolio, a ich dystrybucja nie będzie generować dodatkowych kosztów - podsumowuje Wejner.

Abpol wypracował w 4 kw. 2014 r. zysk netto na poziomie 42 tys. zł przy przychodach sięgających 1.398 tys. zł. W analogicznym okresie 2013 r. strata netto Emitenta przekroczyła 201 tys. zł. Cały 2014 r. Spółka zakończyła osiągnięciem 116 tys. zł zysku netto wobec 81 tys. zł w 2013 r.

opr.MZB

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Polskie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »