Asseco uruchomiło system bankowy w Wietnamie

Grupa Asseco wdrożyła nowoczesny system do obsługi bankowości internetowej i mobilnej - Asseco Customer Banking Platform w Orient Commercial Bank w Wietnamie. Jest to kolejny duży projekt na kontynencie azjatyckim, zrealizowany przez Asseco.

Grupa Asseco wdrożyła nowoczesny system do obsługi bankowości internetowej i mobilnej - Asseco Customer Banking Platform w Orient Commercial Bank w Wietnamie. Jest to kolejny duży projekt na kontynencie azjatyckim, zrealizowany przez Asseco.

Wdrożenie w Orient Commercial Banku prowadziło Asseco Central Europe wraz z udziałem doświadczonych ekspertów z Polski, Słowacji, Czech i Wietnamu. Projekt został zrealizowany w bardzo krótkim czasie. Okres od pierwszej analizy do produkcyjnego uruchomienia systemu trwał zaledwie 9 miesięcy. Realizacja projektu stanowi początek długoterminowej współpracy pomiędzy Asseco i Orient Commercial Bank.

System Asseco Customer Banking Platform (Asseco CBP), to nowoczesne rozwiązanie do obsługi bankowości internetowej i mobilnej, oparte na koncepcji miniaplikacji. System umożliwia klientom m.in. swobodne kształtowanie swojej bankowości oraz korzystanie z bogatej oferty produktów i usług udostępnianych na platformie zdalnego dostępu. Rozwiązania bankowe, takie jak Asseco CBP zapewniają klientom dostęp do usług bankowych przez 24 godziny na dobę za pośrednictwem dowolnego urządzenia podłączonego do internetu.

Reklama

Modernizacja banku i usług online była głównym celem wdrożenia Asseco Customer Banking Platform w wietnamskim Orient Commercial Banku. Rozwiązanie to tworzy nowoczesne oraz przyjazne w obsłudze środowisko dla klientów tej instytucji - powiedział Jozef Klein, CEO Asseco Central Europe.

Dynamika zmian w obszarze cyfrowych usług bankowych szybko rośnie. Asseco CBP pozwala bankom na elastyczne kreowanie swojej oferty oraz na szybką reakcję na potrzeby klientów, zarówno w zakresie rozwiązań bankowości internetowej, jak i mobilnej. Wdrożenie w Wietnamie to kolejny eksportowy projekt Grupy Asseco, realizowany dla dużego banku.

Cały proces cyfrowej transformacji jest trudnym zadaniem, w którym ogromna ilość danych przetwarzana jest w łatwą do zrozumienia przez klientów formę przy jednoczesnym zachowaniu wszystkich standardów bezpieczeństwa. Dokładnie takie wymagania spełnia rozwiązanie oparte o Asseco Customer Banking Platform, wdrożone w wietnamskim banku.

Opr. MD

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: orient
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »