BRIJU kontynuuje rozwój sieci sprzedaży

Notowana na głównym rynku GPW jubilerska spółka otworzyła dziś swój 31 salon. Nowy sklep zlokalizowany jest w poznańskiej Galerii Malta. Jednocześnie Spółka prowadzi intensywne prace nad pozyskaniem kolejnych lokalizacji.

Notowana na głównym rynku GPW jubilerska spółka otworzyła dziś swój 31 salon. Nowy sklep zlokalizowany jest w poznańskiej Galerii Malta. Jednocześnie Spółka prowadzi intensywne prace nad pozyskaniem kolejnych lokalizacji.

Otwarty dziś salon to druga lokalizacja w Poznaniu. W zeszły roku otwarty został sklep w galerii Poznań Plaza.

- Jesteśmy zadowoleni z wyników osiąganych w tym sklepie i widzimy jeszcze duże możliwości rozwoju na lokalnym rynku. - tłumaczy Przemysław Piotrowski, Prezes BRIJU. - Satysfakcjonujące wyniki osiągamy również w innych naszych sklepach. Nawet w tradycyjnie słabszym styczniu osiągnęliśmy wyniki znacznie lepsze od wyników z roku ubiegłego.

W I kwartale br. zostaną otwarte jeszcze 2 salony BRIJU - w Głogowie (Galeria Glogovia) oraz w Gliwicach (CH Forum).

Reklama

- W tym roku planujemy otworzyć kilkanaście placówek, prawdopodobnie będzie to 12-16 sklepów. Już teraz mamy umowy na około połowę lokalizacji. Szczyt nowych otwarć przypadnie na przełom III i IV kwartału, co wynika z potrzeby odpowiedniego przygotowania salonów na najgorętszy okres przedświątecznych zakupów, jak i z harmonogramu budowy nowych centrów handlowych. - dodaje Piotrowski.

W zeszłym roku sieć sklepów powiększyła się o 18 sklepów, do 30, na koniec tego roku pod marką BRIJU będzie działało już ok. 45 salonów. Nowe salony pojawia się m.in. w Mielcu i Wrześni.

- Dzięki intensywnej budowie sieci sprzedaży osiągnęliśmy już poziom, który umożliwia nam korzystanie z efektów skali. W tym roku poza jej dalszym rozwojem, skupiamy się na wzroście efektywności i optymalizacji kosztów. - powiedział Piotrowski.

W spółce prowadzone są działania oszczędnościowe, szczególnie w zakresie logistyki i wsparcia dla salonów. Sieć ponad 30 sklepów pozwala również na bardziej efektywne promowanie marki oraz zwiększanie sprzedaży dzięki łatwiejszemu dostępowi do wyrobów.

Notowana na głównym rynku GPW jubilerska spółka zajmuje się projektowaniem, produkcją, dystrybucją oraz sprzedażą detaliczną wysokiej jakości wyrobów jubilerskich. Drugim segmentem działalności BRIJU jest handel hurtowy i obróbka kruszców metali szlachetnych - głównie złota i srebra.

opr.MZB

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »