BRIJU rozwija własną sieć sprzedaży w największych miastach

Notowana na głównym rynku GPW jubilerska spółka otwiera kolejne salony jubilerskie. Dziś został otwarty pierwszy salon w Poznaniu i jest to 19 sklep marki BRIJU w kraju. Spółka ma już podpisane umowy na kolejne otwarcia.

Notowana na głównym rynku GPW jubilerska spółka otwiera kolejne salony jubilerskie. Dziś został otwarty pierwszy salon w Poznaniu i jest to 19 sklep marki BRIJU w kraju. Spółka ma już podpisane umowy na kolejne otwarcia.

Sklep w Poznaniu jest siódmym otwartym w tym roku salonem BRIJU. Celem spółki jest otwieranie kolejnych salonów w wytypowanych lokalizacjach, tak aby na koniec roku sieć liczyła około 30 punktów. Rozwój sieci sklepów jest najważniejszym elementem strategii rozwoju Grupy BRIJU. W ciągu najbliższych lat spółka chce otwierać salony w podobnym tempie.

- Na polskim rynku jubilerskim jest miejsce na kolejne salony jubilerskie. Naszym zdaniem optymalna sieć sprzedaży dla marki BRIJU powinna powstać w ciągu 3 najbliższych lat - powiedział Przemysław Piotrowski, prezes BRIJU.

Reklama

W tym roku już zostały otwarte salony w Warszawie, Wrocławiu, Płocku, Przemyślu i Elblągu. Do końca roku nowe sklepy zostaną otwarte m.in. w Łodzi, Bydgoszczy, Białymstoku, Bielsku-Białej, Jaworznie i Jeleniej Górze.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników sklepów otwartych w tym roku. Wszystkie nasze sklepy realizują wyniki zakładane przez nas w początkowym okresie działalności. Oczywiście dojście do docelowego poziomu zyskowności może zająć nawet ponad rok, jednak szybkie osiągnięcie progu rentowności świadczy o właściwym doborze lokalizacji - podkreślił Przemysław Piotrowski.

Atrakcyjna lokalizacja salonu to jeden z najważniejszych czynników decydujących o nowych otwarciach. Spółka starannie wybiera lokalizacje nowych sklepów, uwzględniając położenie lokalu w centrum handlowym, jak i samego centrum w mieście oraz liczbę i pozycję konkurencyjną innych jubilerów.

- Jesteśmy zainteresowani najlepszymi lokalizacjami, w które wierzymy i których potencjał sprzedażowy oceniamy bardzo dobrze. Negocjacje z właścicielami galerii handlowych są często trudne, jednak dzięki konsekwentnemu rozwojowi własnej sieci sprzedaży rozmawia nam się coraz lepiej. - dodał Piotrowski.

BRIJU cały czas rozwija ofertę produktową, w ostatnim czasie w salonach BRIJU zadebiutowały kolekcje Ambra i Dita. W pierwszej z nich głównym elementem biżuterii jest bursztyn w odsłonie nowoczesnej i tradycyjnej. Dita to piękna kolekcja szlachetnych kamieni naturalnych o rzadko stosowanym w polskim jubilerstwie szlifie Trilion.

- W II kwartale kontynuowaliśmy kluczowe projekty, czyli rozwój własnej sieci sprzedaży, rozwój oferty produktowej oraz rozwój oferty w segmencie handlu surowcami. Mogę powiedzieć, że jesteśmy zadowoleni z zakończonego kwartału. - powiedział Przemysław Piotrowski.

Wyniki za I półrocze BRIJU opublikuje 31 sierpnia 2015 r. W I kwartale Grupa zwiększyła przychody o 86 proc. r/r, a zysk netto o 122 proc. r/r.

BRIJU

Notowana na głównym rynku GPW jubilerska spółka zajmuje się projektowaniem, produkcją, dystrybucją oraz sprzedażą wysokiej jakości wyrobów jubilerskich. Drugim segmentem działalności BRIJU jest handel kruszcami metali szlachetnych - głównie złotem i srebrem.

Działalność jubilerska jest kontynuacją blisko 100-letniej tradycji jubilerskiej rodziny Piotrowskich. Od 2011 r. produkcja odbywa się pod marką BRIJU, a od 2013 r. Spółka rozwija własną sieć sprzedaży. Asortyment Spółki obejmuje klasyczne i nowoczesne kolekcje biżuterii. We współpracy ze znanymi projektantami BRIJU tworzy również oryginalne kolekcje modowe.

Jako jedna z nielicznych spółek na polskim rynku BRIJU posiada własny zakład produkcyjny z nowatorskim systemem produkcji, wykorzystującym najlepsze światowe technologie i sprzęt. Własny zakład umożliwia elastyczne reagowanie na coraz szybciej zmieniające się trendy modowe.

Opr. KM

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: spółka | salony | sieci
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »