Comarch dostarczy rozwiązanie Managed Services firmie Síminn, operatorowi telekomunikacyjnemu z Islandii

Comarch wesprze Síminn w ulepszeniu środowiska i operacji IT pracujących w różnych technologiach i z różnymi dostawcami oraz oferujących różne rodzaje usług. Wdrożone rozwiązanie Comarch Managed Services pozwoli firmie zarówno na obniżenie wydatków inwestycyjnych OPEX jak i na osiągnięcie doskonałości operacyjnej. W listopadzie 2016 r. podpisano umowę długoterminową.

Comarch wesprze Síminn w ulepszeniu środowiska i operacji IT pracujących w różnych technologiach i z różnymi dostawcami oraz oferujących różne rodzaje usług. Wdrożone rozwiązanie  Comarch Managed Services pozwoli firmie zarówno na obniżenie wydatków inwestycyjnych OPEX jak i na osiągnięcie doskonałości operacyjnej. W listopadzie 2016 r. podpisano umowę długoterminową.

Comarch przejmuje odpowiedzialność za codzienne zarządzanie na rzecz Síminn operacjami powiązanymi z bilingami/fakturowaniem, aplikacjami oraz sprawami IT. Dzięki rozwiązaniu Managed Services firma znacząco obniży wydatki OPEX i wprowadzi lepszą strategię rozwoju nowych technologii i usług, co pozwoli jej na zachowanie pozycji lidera.

- Doceniamy elastyczność firmy Comarch i jej wysoki profesjonalizm w realizacji powierzonych projektów. Wdrożenie Managed Services pozwoli nam na osiągnięcie założonych oszczędności w ramach wydatków operacyjnych OPEX, co bezpośrednio przełoży się na wynik finansowy Síminn. Miesiące przygotowań upewniły nas, że Comarch jest właściwym partnerem do czasochłonnych i systematycznych działań z obszaru IT - mówi Eric Figueras, wiceprezes i dyrektor ds. technicznych w Síminn.

Reklama

Comarch i Síminn pracowały już ze sobą w przeszłości - Comarch z sukcesem wspiera Síminn swoimi rozwiązaniami BSS już od 2013 roku.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że Síminn decyduje się na rozszerzenie współpracy z Comarch o Managed Services w zakresie działań związanych z fakturowaniem. Z naszej perspektywy jest to ważna i strategiczna umowa - wyjątkowo cenimy sobie długofalową współpracę zbudowaną na zaangażowaniu w osiąganie wspólnych celów - mówi Marcin Dąbrowski, wiceprezes i dyrektor sektora Telekomunikacja w Comarch.

Dostarczane przez Comarch rozwiązanie Managed Services opiera się o produkty BSS/OSS rozbudowane o nowe elementy. Rozwiązanie Managed Services opracowane przez Comarch pozwoliło już wielu firmom telekomunikacyjnym w całej Europie na obniżenie wydatków OPEX dzięki usłudze fakturowania, zarządzania aplikacjami i operacji IT.

SÍMINN (ICELAND TELECOM)

Síminn (Iceland Telecom) cieszy się opinią jednej z najwiarygodniejszych islandzkich firm, która od ponad 100 lat ma bezpośredni wpływ na codzienne życie mieszkańców. Portfolio firmy zawiera usługi komunikacyjne dla klientów indywidualnych i korporacyjnych, w tym usługi z zakresu telefonii komórkowej, stacjonarnej oraz dostępu do Internetu i telewizji. Síminn posiada również własny kanał telewizyjny i świadczy usługi transmisji strumieniowej.

COMARCH

Comarch od 1993 r. jest dostawcą produktów i rozwiązań IT zwiększających skuteczność biznesową i pozwalających na optymalizację kosztów w przedsiębiorstwach telekomunikacyjnych. Comarch wyróżnia elastyczność we wdrażaniu rozwiązań oraz indywidualne podejście do każdego z projektów. Dzięki rosnącej liczbie zrealizowanych na całym świecie projektów, firma stale podnosi jakość doświadczenia użytkowników i skraca czas dostawy usług. Do klientów Comarch należą Vodafone, T-Mobile, Telefónica i MTS.

Opr. KM

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »