Comarch ERP z włoską marką odzieżową z Bolonii

Comarch Retail produkowany przez Comarch, krakowskiego producenta systemów ERP, usprawnił zarządzanie siecią sklepów i sprzedażą w Internecie włoskiej marki oferującej ubrania dla kobiet i mężczyzn Imperial.

Comarch Retail produkowany przez Comarch, krakowskiego producenta systemów ERP, usprawnił zarządzanie siecią sklepów i sprzedażą w Internecie włoskiej marki oferującej ubrania dla kobiet i mężczyzn Imperial.

Jak podkreśla Joanna Baranowska, przedstawicielka sieci Imperial w Polsce, o wyborze rozwiązań Comarch przesądziła komplementarność oferty. -Nasze sklepy pojawiły się na polskim rynku modowym ponad rok temu. W centrali firmy posiadamy Comarch Retail Centrala, w sklepach Comarch Retail POS oraz Comarch Retail Backoffice.

Nasz sklep internetowy wykorzystuje rozwiązanie Comarch ERP e-Sklep.

Zaletą wdrożenia Comarch jest pełna integracja wszystkich systemów oraz zarządzanie wykorzystywanymi kanałami sprzedaży z jednego miejsca. Dodatkowym atutem jest możliwość pracy systemu Comarch Retail POS bez stałego połączenia internetowego z centralą. Mechanizmy synchronizacji danych działają tak sprawnie, że centrala firmy posiada bieżące informacje o sprzedaży, stanach magazynowych ze wszystkich swoich sklepów. Ponadto zamówienia ze sklepu internetowego trafiają do systemu na bieżąco.

Reklama

Całość systemu jest zbudowana w nowoczesnej architekturze. Otwartość i elastyczność systemu pozwala na dostosowanie Comarch Retail do specyficznych wymagań branż oraz firm w zakresie wyglądu oraz sposobu pracy, dzięki czemu Partner Comarch - Pomorska Grupa Informatyczna -mógł dopasować system do specyficznych potrzeb sieci.

Jak podkreśla Joanna Baranowska z sieci Imperial, system Comarch Retail wraz Comarch ERP e-Sklep to narzędzia, które usprawniają prowadzenie biznesu oraz pozwalają na zbudowanie przewagi konkurencyjnej.

W ostatnim czasie oprogramowanie Comarch ERP e-Sklep wzbogaciło się o wiele nowości. Poza rozwijaniem nowego panelu administracyjnego, wprowadzono nowe integracje z serwisami zewnętrznymi. Usprawniano sprzedaż hurtową i współpracę z portalem Allegro.

Imperial to włoska marka oferująca ubrania dla kobiet i mężczyzn. Marka została stworzona przez małżeństwo z Bolonii i cieszy się tam dużą popularnością. Zawdzięcza to kreatywnym pomysłom projektantów i nienagannej jakości.

W polskich sklepach sieci obok Imperial, oferta zawiera także modele bardziej casualowej marki Please, która słynie ze spodni i jeansów typu boyfriend. Właścicielem sieci odzieżowej Imperial w Polsce jest firma Up'S Sp. z o.o. Jej sklepy znajdują się w prestiżowych centrach handlowych w Polsce: warszawskim Blue City; bydgoskim Focus i łódzkiej Manufaktura. Dodatkowo istnieje możliwość zakupów w sklepie internetowym www.imperialstore.pl.

opr.MZB

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Marek | imperial
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »