DM BOŚ podniósł cenę docelową dla LPP do 8.887 zł
Analitycy DM BOŚ, w raporcie z 23 października, podwyższyli cenę docelową dla akcji LPP do 8.887 zł z 7.593,3 zł wcześniej, podtrzymując rekomendację "kupuj".
Rekomendacja została wydana przy kursie 7.992,45 zł.
"Oczekujemy dużo lepszych wyników w III kw. 2017 w ujęciu rok do roku. Ponadto wyniki finansowe w IV kwartale br. również powinny być dobre" - napisano w raporcie.
"Poprawę względem ubiegłego roku przypisujemy nie tylko niskiej bazie, ale także dobrej sprzedaży (aczkolwiek w związku z przesunięciem popytu na wrzesień przy oczekiwanej dynamice niższej w październiku niż poprzednich miesiącach) oraz mocnych marż wspieranych korzystnymi kursami walut" - dodano.
Analitycy oczekują także dalszej poprawy na poziomie kapitału obrotowego i zakładają solidną pozycję gotówkową netto na koniec roku.
DM BOŚ prognozuje, że w 2017 r. LPP osiągnie ponad 7 mld zł przychodów, 852 mln zł EBITDA i 440 mln zł zysku netto.
LPP chce zwiększać powierzchnię sieci sprzedaży o ponad 10% rocznie - poinformował na spotkaniu z dziennikarzami prezes LPP Marek Piechocki.
Olimpia Patej, dyrektor ds. inwestycji LPP, poinformowała, że do końca 2020 r. grupa planuje wydać na inwestycje w rozwój sieci w Polsce i za granicą 1,5 mld PLN.
Dodała, że według założeń w tym roku otwartych będzie 140 nowych sklepów, a 96 będzie zamkniętych. Dodatkowo planowanych jest 6 przebudów, 14 powiększeń i 22 relokacje. Na koniec tego roku sieć grupy LPP liczyć ma 1.747 sklepów.
LPP jest zadowolone z wyników sprzedaży sklepu w Londynie
Grupa LPP jest zadowolona z wyników sprzedaży otwartego we wrześniu flagowego sklepu Reserved w Londynie - poinformował dziennikarzy prezes LPP Marek Piechocki.
Prezes pytany o wyniki nowo otwartego sklepu na Oxford Street w Londynie, odpowiedział: "Nie jest źle, jest z 15% lepiej niż zakładaliśmy. Myślimy o przebudowie kas, bo jest duże obciążenie". Dodał, że na razie spółka nie planuje otwierania kolejnych sklepów na tamtym rynku.