Grodno rozbudowuje powierzchnię magazynową

Grodno S.A., jeden z czołowych dystrybutorów i dostawców rozwiązań elektrotechnicznych i oświetleniowych, zakończył rozbudowę magazynu centralnego w Małopolu, dwukrotnie zwiększając powierzchnię obiektu. Uroczyste otwarcie magazynu miało miejsce 9 grudnia.

Grodno S.A., jeden z czołowych dystrybutorów i dostawców rozwiązań elektrotechnicznych i oświetleniowych, zakończył rozbudowę magazynu centralnego w Małopolu, dwukrotnie zwiększając powierzchnię obiektu. Uroczyste otwarcie magazynu miało miejsce 9 grudnia.

Inwestycja opiewająca na 5,1 mln zł związana była z konsekwentnym rozwojem firmy, z każdym kwartałem odnotowującej stały i dynamiczny wzrost obrotów. Zakończona rozbudowa oznacza zwiększenie powierzchni magazynowej o 2800 m kw do wielkości 5549 m kw., a także umożliwia wzrost efektywności dystrybucji poprzez optymalizację i udoskonalenie wszystkich procesów magazynowo-logistycznych.

- Nowy obiekt pozwala na znaczne udoskonalenie procesu dystrybucji i w efekcie skrócenie czasu realizacji zamówień nawet to 24 godzin. Zastosowaliśmy w nim technologie i rozwiązania spełniające najwyższe normy i wymogi jakościowe. To dla nas bardzo ważna inwestycja, przygotowująca Grodno na dalszy dynamiczny wzrost w nadchodzących okresach. W ciągu 2-3 lat pragniemy wejść na podium krajowych dystrybutorów elektrotechniki - stwierdził Andrzej Jurczak, prezes Grodna.

Reklama

Wybudowana hala jest integralną częścią dotychczasowego magazynu centralnego Grodno S.A. w Małopolu, stanowiącego zaplecze magazynowe dla 57 oddziałów Spółki zlokalizowanych w całej Polsce. W październiku br. Grodno podpisało przedwstępną umowę zakupu 100 proc. udziałów Bargo sp. z o.o. - jest to największa w historii spółki akwizycja, w wyniku której sieć Grodno może zwiększyć się o kolejnych 9 punktów sprzedaży w województwie mazowieckim.

Grodno SA

Grodno to jeden z czołowych dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświetleniowych w Polsce, oferujący ponad 120 tys. towarów krajowych i międzynarodowych producentów oraz produkty pod marką własną Luno. Ofertę Grodna wyróżnia kompleksowy, stale poszerzany asortyment, m.in. obejmujący rozwiązania z sektora automatyki, fotowoltaiki, oświetlenia oraz klimatyzacji. Spółka świadczy doradztwo i usługi specjalistyczne - przeprowadza audyty energetyczne i oświetleniowe. Klientami Grodna są firmy zajmujące się instalacją elektryczną, przemysłowe (służby utrzymania ruchu, zakłady produkcyjne), dystrybucją (hurtownie, sklepy, składy budowlane), obiekty wielkopowierzchniowe (magazyny, sieci handlowe, biurowce, hotele) oraz klienci indywidualni. Sieć dystrybucyjna Grodna obejmuje 57 punktów sprzedaży (53 punkty własne i 4 franczyzowe) zlokalizowane w kluczowych miastach na terenie kraju, w tym w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Gliwicach, Poznaniu, Wrocławiu oraz Centrum Dystrybucji w Małopolu koło Warszawy. Spółka należy do grupy dystrybutorów elektrotechnicznych FEGIME Polska. W 2015 roku Grodno obchodziło 25-lecie działalności.

Opr. KM

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »