Grodno uruchomiło dwa nowe punkty sprzedaży

Spółka Grodno, jeden z czołowych dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświetleniowych w Polsce, otworzyła dwa nowe oddziały: w Wałbrzychu oraz w Koninie. Obecnie Grodno ma 57 punktów sprzedaży, w tym trzy w ramach współpracy franczyzowej.

Spółka Grodno, jeden z czołowych dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświetleniowych w Polsce, otworzyła dwa nowe oddziały: w Wałbrzychu oraz w Koninie. Obecnie Grodno ma 57 punktów sprzedaży, w tym trzy w ramach współpracy franczyzowej.

- Nowe punkty sprzedaży to kolejny krok w realizacji naszej strategii rozwoju poprzez rozbudowę sieci dystrybucji. Oddział w Koninie wzmocni naszą pozycję w Polsce Środkowej, a ten w Wałbrzychu w Południowo-wschodniej - powiedział Andrzej Jurczak, prezes Grodno SA.

Punkt w Wałbrzychu to nowy lokal o powierzchni około 300 m kw., usytuowany przy ul. Wieniawskiego 37. Oddział w Koninie znajduje się przy ul. Zakładowej 7 i ma około 225 m kw.

Po transakcji sieć Grodna będzie liczyć 57 własnych punktów sprzedaży, w tym 3 franczyzowe. Wszystkie zlokalizowane są w kluczowych miastach Polski, m.in. w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Gliwicach, Poznaniu czy Wrocławiu.

Reklama

Na koniec ubiegłego roku obrotowego Grodno dysponowało asortymentem 31 tys. artykułów. Do końca 2016 roku asortyment wzrośnie do 35 tys. pozycji. W szczególności spółka zamierza rozwijać ofertę dla przemysłu, nowoczesne oświetlenie LED, oświetlenie konsumenckie oraz fotowoltaikę.

Celem spółki jest osiągnięcie pozycji w pierwszej trójce w branży. Obecnie spółka znajduje się w pierwszej dziesiątce największych dystrybutorów elektrotechnicznych na rynku. Prognozy finansowe na rok obrotowy 2015/2016 zakładają blisko 23 proc. wzrost przychodów w stosunku do ubiegłego roku, do poziomu 292 mln zł oraz 59 proc. wzrost zysku netto do poziomu 9,7 mln zł.

GRODNO SA

Grodno SA to jeden z czołowych dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświetleniowych w Polsce, oferujący ponad 120 tys. towarów krajowych i międzynarodowych producentów oraz produkty pod marką własną Luno. Ofertę Grodna wyróżnia kompleksowy, stale poszerzany asortyment, m.in. obejmujący rozwiązania z sektora automatyki, fotowoltaiki, oświetlenia oraz klimatyzacji. Spółka świadczy doradztwo i usługi specjalistyczne - przeprowadza audyty energetyczne i oświetleniowe.

Klientami Grodna są firmy zajmujące się instalacją elektryczną, przemysłowe (służby utrzymania ruchu, zakłady produkcyjne), dystrybucją (hurtownie, sklepy, składy budowlane), obiekty wielkopowierzchniowe (magazyny, sieci handlowe, biurowce, hotele) oraz klienci indywidualni. Sieć dystrybucyjna Grodna obejmuje 57 punktów sprzedaży (54 punkty własne i 3 franczyzowe) zlokalizowane w kluczowych miastach na terenie kraju, w tym w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Gliwicach, Poznaniu, Wrocławiu oraz Centrum Dystrybucji w Małopolu koło Warszawy. Spółka należy do grupy dystrybutorów elektrotechnicznych FEGIME Polska. W 2015 roku Grodno obchodziło 25-lecie działalności.

Opr. KM

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »