Grupa MZN Property wypracowała w grudniu 2,3 mln zł przychodów

Grupa MZN Property, właściciel platformy nieruchomościowo-finansowej Morizon.pl, osiągnęła w grudniu 2018 r. 2.298 tys. zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 16,7 proc. względem grudnia 2017 r. W całym 2018 r. sprzedaż wyniosła 26.337 tys. zł i była wyższa o blisko 24 proc. względem poprzedniego roku.

Grupa MZN Property, właściciel platformy nieruchomościowo-finansowej Morizon.pl, osiągnęła w grudniu 2018 r. 2.298 tys. zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 16,7 proc. względem grudnia 2017 r. W całym 2018 r. sprzedaż wyniosła 26.337 tys. zł i była wyższa o blisko 24 proc. względem poprzedniego roku.

Wzrost przychodów i dobre wyniki grupy to efekt intensywnego rozwoju obu segmentów działalności - nieruchomościowego i finansowego, co przełożyło się na wzrost sprzedaży i wyników w obu obszarach.

- Osiągnięte w grudniu przychody sprawiają, że rok 2018 kończymy z łącznymi przychodami ponad 26 mln zł. To bardzo dobry wynik, o 24 proc. lepszy niż rok wcześniej, który jest efektem ciężkiej pracy i rozwoju obu segmentów działalności. 2018 rok to również czas intensywnej pracy nad realizacją strategii, co w kolejnych okresach przełoży się na wyniki grupy. Wydarzeniem roku była premiera Eksperta Kredytowego Online - pierwszej w Polsce platformy internetowej dystrybucji kredytów hipotecznych - komentuje Jarosław Święcicki, prezes MZN Property.

Reklama

W obszarze finansów grupa dynamicznie rozwija skalę działalności, wprowadzając do oferty nowe produkty oraz rozbudowując stacjonarną i internetową sieć dystrybucji produktów finansowych.

- W segmencie finansowym poza uruchomieniem Eksperta Kredytowego Online, zwiększyliśmy portfolio oferty oraz zasięg stacjonarnej dystrybucji produktów finansowych. Rozpoczęliśmy również rozwój modelu franczyzowego pod marką Lendi, w ramach którego mamy już ponad 10 umów z partnerami dotyczących nowych lokalizacji punktów. - dodaje Jarosław Święcicki.

W segmencie nieruchomościowym Grupa umocniła pozycję i rozpoznawalność wśród partnerów i użytkowników poszukujących nieruchomości. Przełożyło się to na wzrost liczy użytkowników i sesji serwisów nieruchomościowych Grupy oraz wzrost liczby generowanych leadów. W minionym roku grupa przeprowadziła również modernizację serwisu Morizon.pl, kampanię wzmacniającą markę oraz zmiany w cennikach dla klientów profesjonalnych.

Grupa MZN Property konsekwentnie buduje technologiczną platformę OneStopShop na rynku nieruchomości i finansów. Zakłada ona wsparcie we wszystkich etapach poszukiwania, finansowania oraz finalizowania transakcji nieruchomościowych.

Opr. MD

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »